ערוץ האופנה הישראלי שיעלה לאוויר בהוט ביום שלישי ה27 במרס, חתם על הסכם בלעדיות לשנה עם אולפני מימד לצילום ושידור תוכניות הערוץ, בהשקעה של 4 מליון ₪, כאשר 700,000 ₪ מהתקציב יושקעו בעיצוב האולפן ע"י אבי פחימה ומאיה חנוך ואריזה גרפית של ארז גביש (פרימוס לשעבר).
בימים אלו מגייס הערוץ טאלנטים להגשת התוכניות לצילומים.
הערוץ בהפקתו של נועם אדרי הבעלים של נתיב תקשורת ,ישדר תכניות מקור בלבד שיפנו לקהל רחב. לוח השידורים יורכב מרצועות ותכניות מגוונות בו ישולבו תכניות עיתונאיות ודעתניות, יחד עם תכניות העוסקות בסטיילינג, תכנית המיועדת למתבגרים והצצה אל מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה, הפקות האופנה והסטיילינג. מור סופר מנהלת תוכן של הערוץ ,רוני סלוני מפיקה ראשית ויהלי ברגמן במאי.
על תחום יחסי הציבור לערוץ נבחר משרד יחסי הציבור גיל-עד תקשורת מקבוצת G GROUP, המתמחה בייעוץ, תכנון וביצוע פעולות יח"צ, לצד פעילות שיווקית.