אוניברסיטאות ישראליות מצטרפות לתחרות הפרסום של Google


פרופסורים מישראל חברו ל- Google להצגת עולם הפרסום המקוון בפני תלמידיהם וכ-85 סטודנטים ישראלים כבר רשומים לתחרות הבינלאומית.



אתגר השיווק המקוון של Google (Google Online Marketing Challenge) הוא תרגיל מעשי שיעניק לתלמידי תואר ראשון ושני ניסיון מעשי בפרסום מקוון במהלך לימודיהם. קבוצות סטודנטים יקבלו שווה ערך של 200 דולר (135 אירו) להוצאה על פרסום ב-Google AdWords ויפעלו עם עסק מקומי ליצירת מסע השיווק המקוון היעיל ביותר. הם יכינו אסטרטגיה, יפעילו את מסע הפרסום, יעריכו את התוצאות ויספקו לעסק המלצות להמשך פיתוח השיווק המקוון שלו.


לתלמידים יוקצו שלושה שבועות לתכנון האסטרטגיה שתבחן את יכולת השיווק שלהם מול אלפי תלמידים בעולם. במהלך שלושת השבועות הללו, על קבוצות התלמידים להגיש שני דוחות תחרות, האחד לפני שיתחילו באתגר והשני עם סיום מסע הפרסום. צוות פרופסורים בינלאומי ישפוט את המשתתפים ויבחר את המנצחים על סמך הצלחת מסע הפרסום שלהם ואיכות הדוחות.


שתי אוניברסיטאות בישראל כבר נרשמו לתחרות ונותרו עוד שבועיים לסיום ההרשמה. האתגר יתחיל בפברואר 2008 והוא פתוח בפני כל מוסד להשכלה גבוהה בעולם.



לי האנטר, מנהל שיווק המוצר ב- Google אירופה, אסיה והמזרח התיכון: "הפרסום המקוון הפך כיום לדרישה עסקית חיונית אך עסקים ברחבי העולם מספרים לנו שאין די עובדים בעלי ניסיון בפרסום מקוון. אוניברסיטאות הן המקום האידיאלי ללמד את הסטודנטים מיומנויות מעשיות הדרושות במקום העבודה ולכן בעקבות דרישה מצד פרופסורים ותלמידים ברחבי העולם חברנו יחד לפיתוח אתגר השיווק המקוון. זוהי דרך מעשית ומהנה לאפשר לאוניברסיטאות ועסקים ברחבי ישראל לשתף פעולה ולעורר עניין בתחום העסקי החשוב הזה".



ריקי דרורי, סמנכ"ל שיווק Google ישראל: "הצבנו לעצמנו מטרה להגיע להשתתפות של 200 כיתות ברחבי העולם ולשמחתנו כבר השגנו אתה מטרה. שתי אוניברסיטאות ישראליות כבר נרשמו ומדובר בכ-85 תלמידים. אולם, לא קיימת מגבלה ועדיין נותרו שבועיים לסיום ההרשמה ולפיכך אנו מקווים שכיתות ישראליות נוספות עוד יצטרפו."



ד"ר אורן צוקרמן מהמרכז הבינתחומי הרצליה: "כאשר התלמידים יוצרים מסע פרסום באמצעות מנוע חיפוש הם רוכשים את הניסיון המעשי הנדרש בשוק העבודה היום, אך מעבר לכך, הם לומדים לחשוב באופן מבוזר, על פסיכולוגיה של משתמשי האינטרנט וכוחו של ההקשר. בבית הספר סמי עופר לתקשורת של המרכז הבינתחומי אנו מספקים סביבת למידה שממזגת לימודים אקדמיים עם ניסיון מעשי. אנו גאים לספק לסטודנטים שלנו את ההזדמנות להשתתף באתגר השיווק המקוון הבינלאומי של Google וללמוד מאנשי מקצוע כמו ג'אקי סואיקיס המגישים לתלמידים שלנו ניסיון ב-SEM."


שתי האוניברסיטאות הישראליות שכבר רשמו כיתות לאתגר הן אוניברסיטת בן גוריון בנגב והמרכז הבינתחומי הרצליה



וכך פועל האתגר:


1) המרצים מחלקים את התלמידים לקבוצות, המקבלות תלושי פרסום מקוון חינם ב-Google AdWords בשווי 200 דולר (135 אירו).


2.) קבוצות המרצים מגייסים עסקים קטנים עד בינוניים המעסיקים עד 100 עובדים, בעלי אתר אינטרנט שאינם משתמשים כיום ב-AdWords. כל קבוצה פועלת עם עסק להקמת חשבון ובניית מסע פרסום מקוון.


3.) במסגרת שלושת שבועות התחרות, הקבוצה משנה ומעדנת את המסע. עליה להגיש שני דוחות תחרות – האחד לפני תחילת הפעילות והאחר בסופה. המשתתפים נשפטים והזוכים נבחרים על בסיס הצלחת מסע הפרסום ואיכות הדוחות שלהם.


4.) על מנת שהדבר יהיה נוח לסטודנטים מרחבי תבל, הם רשאים להתחרות במהלך כל שלושה שבועות שבין 10 בפברואר ל-24 במאי 2008.


5.) ההכרזה על המנצחים העולמיים והאזוריים תתבצע ביולי 2008.

אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח