רשת אופטיקה הלפרין החלה בימים אלה לשווק קולקציית משקפי שמש של המותג EXIT, מותג חדש ובלעדי ברשת, אותו פיתחה בשיתוף כוכבי תכנית הטלוויזיה הפופולרית ואשר נושאת את שמה. בפיתוח הקולקציה, ובעיצוב הדגמים הבלעדיים, השקיעה הרשת 180,000 דולר.
לדברי דוד הלפרין, משנה למנכ"ל רשת אופטיקה הלפרין:" לאור הביקוש העולה, בעיקר מצד צעירים, למוצרים ממותגים של תכניות וכוכבי טלוויזיה פופלריים, החלטנו לפתח ליין ייחודי של משקפי שמש לכוכבי תכנית הטלוויזיה אקזיט, אשר זוכה לפופולריות רבה בקרב צעירים. הקולקציה החדשה פותחה בשיתוף עם מנחי התכנית, ועל פי טעמם האישי. אנו צופים כי הקולקציה החדשה, כמו תכנית הטלוויזיה, תזכה לפופולריות בקרב הצעירים. בהתאם לדרישה, נשקול לפתח גם ליין תואם של משקפי קריאה לצעירים."
ייחודה של קולקצית EXIT הוא באלמנטים הגרפיים המשולבים במסגרות המשקפיים, אשר לקוחים מהתפאורה ומעולם התוכן של התכנית. לכל אחד מדגמי המשקפיים עוצבו גם מארז משקפיים ומטלית ניקוי תואמים, בעלי הדפסים צבעוניים ומגוונים.הקולקציה עשירה בדגמים ומציעה עשרות מסגרות פלסטיק ומתכת וכן מסגרות בשילובי חומרים.
את משקפי השמש ירכיבו מנחי התכנית במהלך כל העונה החדשה, אשר תשודר החל מחודש מרץ בערוץ 3 ב- HOT.