אופיס דיפו יישמה את מערכת קומפוזיה לשיפור תהליכי העבודה בקופות הרשת ברחבי הארץ

חברת מטריקס יישמה ברשת הציוד למשרד אופיס דיפו מערכת חדשנית לשיפור תהליכי העבודה בקופות שבסניפים. המערכת בעמדות הקופה תשמש את עובדי אופיס דיפו לאכיפה של נהלים על פי תהליכי העבודה בקופות, למניעת טעויות ולקידום מבצעים בפני הלקוחות.



בימים אלו השלימה מטריקס את יישום המערכת של קומפוזיה לתמיכה במבצע "נייד לכל אחד", המתקיים ברשת אופיס דיפו בשיתוף ארגון המורים העל יסודיים והבנק הבינלאומי הראשון, במסגרתו מקבלים חברי ארגון המורים הטבות משמעותיות לרכישת מחשב נייד. המערכת, עימה יעבדו נציגי המכירה בסניפים ברחבי הארץ, מהווה את התשתית הטכנולוגית לביצוע העסקאות בגין המבצע באמצעות קופות הרשת. היקף הפרוייקט, הכולל רישוי, ביצוע הפרויקט ותמיכה לשלוש שנים, נאמד במאות אלפי שקלים.



נכון להיום רצים בייצור שלושה תהליכים שונים. השימוש בקומפוזיה מאוד אינטנסיבי. רק בחודשיים האחרונים בוצעו למעלה מ 20,000 איטרטרקציות עם היישום. מערכת קומפוזיה עובדת באופן יציב וללא תקלות.



לדברי טל רוזנפלד, מנהל מערכות מידע באופיס דיפו, "יישום פלטפורמת קומפוזיה עבור עובדי הרשת בסניפים יסייע לעבוד על פי הנהלים של הארגון, לייצר אינטראקציות אפקטיביות ומהירות יותר בין הרשת ללקוחות תוך התאמת מוצרי הרשת לצרכי הלקוח. הפתרון יאפשר לנו לייצר תהליכי עבודה שיטתיים מול הלקוחות. בהמשך אנו מתכוונים ליישם את המערכת גם לשיפור וייעול תהליכי העבודה של מוקדי השירות והמכירה שלנו".



לדברי אביבית בן סימון, מנהלת תחום CRM ושיפור ביצועים בג'ון ברייס הדרכה, "פתרון קומפוזיה משפר את זמני העבודה של המשתמש עם מערכות המידע הקיימות בארגון ומאפשר לנהל את האינטראקציה עם הלקוח על פי עקרונות Customer Interaction Management – – nbtuar/ CIM ‏על פי צרכי הארגון – להגדלת המכירות ולשביעות הרצון ממתן השרות. הטכנולוגיה מאפשרת ליווי של תהליכי עבודה תוך הנחיה ועזרה בזמן אמת למשתמש הקצה ברמת התוכן והאירוע, גלישה ומעבר אוטומטיים בין מסכים, זיהוי הזדמנויות עסקיות, מתן התראות, קבלת מידע סטטיסטי לגבי אופן הפעלת המערכת על ידי משתמש הקצה, התראות למנהלים ועוד. הפתרון של קומפוזיה ערוך להתממשק לכל המערכות בארגון ולשאוב נתונים בצורה קלה ופשוטה".



אביב כץ, מנכ"ל קומפוזיה, מציין כי "היישום באופיס דיפו מצטרף ליישומים רבים בקרב לקוחות גדולים ומכובדים שבחרו במערכת של קומפוזיה, ובכלל זה חברות כדוגמת בזק, אמדוקס, תקשוב, HOT, ועוד.

אולי יעניין אותך

16491cellcom360
12949Pica3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח