אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, פורשת מתפקידה

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, הודיעה על פרישתה מהחברה לאחר 5 שנים.



גזית גיבשה והובילה את האסטרטגיה השיווקית של החברה שכללה בין היתר את מהפכת המחירים בשרות הישיר של מי עדן "עד אליך", אשר החזירה את תחום הכדים לצמיחה וכן השקת מוצרים חדשים בתחום הבקבוקים והברים כגון: עדן סודה, עדן דיגיטל, איזי (עם בר רפאלי), ועוד.


בין מהלכי הפרסום הבולטים שעליהם היתה אחראית ניתן למנות את קמפיין "70% מגופך הם מים", אשר זכה בפרסים בינ"ל והדגיש את הבידול של המים המינרליים הטבעיים של מי עדן מול החלופות.


גזית גם הגבירה את הפעילות החברתית של החברה באמצעות שת"פ שנתי קבוע עם ארגון "וראייטי", מהלך אשר תרם למותג, שבמהלך כל תקופת כהונתה שמר על כוחו אל מול הצרכן הסופי בכל הפרמטרים התדמיתיים.


בתפקידיה בעבר כיהנה אורית גזית כסמנכ"ל השיווק של רשת בלוקבסטר וכמנהלת שיווק בערוצי זהב.

אולי יעניין אותך

בן סוכמן קרדיט - צילום עצמי
16411picaa1
16268pica6
16259pica6
15775PICA6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים