אורי הימן, מנהל שירותי שיווק ופרסום ביוניליוור ישראל, פורש לגמלאות לאחר למעלה מ-41 שנה בחברה

אורי הימן, מנהל שירותי שיווק ופרסום ביוניליוור ישראל, פורש לגמלאות בסוף יוני 2006 לאחר למעלה מ-41 שנה בחברה. אורי נמנה על בכירי וותיקי ענף הפרסום בארץ ונהנה ממוניטין רב בקרב עמיתיו.



אורי הימן החל את דרכו ביוניליוור בשנת 1965, תקופה שבה יוניליוור הייתה מעורבת בפיתוח מוצרי המרגרינה של בלובנד. את תפקידו הראשון בתוצרת מזון ישראלית (תמ"י) החל כעוזר מנהל מחלקת הפרסום, חברת פרסום "שיא" בע"מ שהייתה חברת בת של תוצרת מזון ישראלית. לימים מונה כמנהל פרסום "שיא" – חברת פרסום לכל דבר והיה נציגה באיגוד הישראלי לפרסום.



בשנים 1989 ועד 1992 היה חבר בהנהלת איגוד המפרסמים בישראל ועד היום הוא נציג החברה באיגוד זה.


במעבר מתמ"י ל- CPC ומאוחר יותר ל- Bestfoods ויוניליוור, הדרישות בשירותים התעצמו, מבנה חטיבת השיווק עבר שינויים רבים, וכך הוקמה המחלקה לשרותי שיווק אותה פיתח אורי וניהל עד למועד פרישתו.



עיסוקו ואחריותו בתקופת יוניליוור היה לפתח, לנהל ולבקר את תחום המדיה, ההפקה, תקציב השיווק, הקד"מ, הסטודיו ושירות הלקוחות. כחבר צוות במטה השיווק אורי ריכז את המכרזים לבחירת משרדי הפרסום, הפוסט פרודקשן, המדיה, הקד"מ ויחסי הציבור בשנים האחרונות.



בנוסף, הפיק הימן את אירועי החברה לאורך השנים כמו: חנוכת מפעלים, קווי ייצור והשקת מוצרים חדשים In house ובמקביל פיתח את נושא קידום המכירות, יחידה שפעלה מתוך החברה, טרום עידן שירותי מיקור חיצוניים.



מוטי קרן, יו"ר יוניליוור ישראל: "אנו מודים לאורי מקרב לב על השנים הרבות בהם תרם לחברה, על יחסי העבודה הטובים אותם השתית, ועל הדוגמא האישית ומסירותו לכל אורך שנות עבודתו. ברצוננו לאחל לאורי בריאות טובה, אושר, הנאה וחיים טובים ומאושרים עם בני משפחתו בפרק החדש בחייו".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים