איגוד השיווק הישראלי בחר
באורי מקס, מייסד ובעלי רשת מקס סטוק, לאיש השיווק של החודש, בזכות
היותה של הרשת חלוצה בתחומה והפיכתה לרשת המובילה והגדולה בישראל בקטגוריית
חנויות הדיסקאונט. הרשת מציגה גידול מתמשך בכל הפרמטרים- חווית הקנייה, מגוון
מוצרים, שירות איכותי ומחירים אטרקטיביים.
מקס
סטוק שינתה את חווית הצריכה בישראל והצלחתה הגיעה עד להנפקת החברה בבורסה
לני"ע לפני כשנה לפי שווי של 1.7 מיליארד ₪
מקס סטוק, שנוסדה בסוף שנת 2004, עוסקת במסחר קמעוני
באמצעות הפעלת רשת חנויות דיסקאונט למגוון רחב של מוצרים לבית, תחת השמות Maxכאן קונים בכיף ו- MAX 20 ובסך הכול
מפעילה 52 סניפים ברחבי הארץ באמצעות חברות בנות וזכיינים. הרשת מציעה מגוון רב של
מוצרים מקטגוריות שונות, בהם מוצרי עולם הבית, צעצועים ומוצרי פעוטות, כלים
חד-פעמיים ומוצרי מסיבות, וציוד משרדי לבית ספר. אורי מקס (45) הוא הרוח החיה
מאחורי המותג מקס-סטוק והאיש שחתום על סוד ההצלחה שלה. אורי בצעירותו היה עולה על
הרכבת לתל אביב, ופשוט קונה חפצים ומוכר אותם ברווח, סוחר מגיל צעיר שכיום מעורב
בכל פרט ופרט בחברה שהקים.
הרווח הנקי של החברה ברבעון השני של 2021 הסתכם ב-22.3
מיליון ₪ מי שמחזיקים בבעלות בחברה הם
חברת מוס הולדקו (חברה בבעלות קרן אייפקס), המחזיקה 27.6% מהמניות; אורי מקס
שמחזיק ב17.8% מהמניות ואבן ניומן שמחזיק ב-4.9% מהמניות.
מתוך נימוקי
השופטים: "אורי
מקס שהקים את הרשת לפני כ-17 שנים הפך אותה לאימפריה עם חנויות מקריית שמונה ועד
אילת. מקס הוא מפורצי הדרך של חנויות
הדיסקאונט בישראל אשר יצר תרבות צריכה חדשה עם חנות שניתן למצוא בה הכל."