אורקל משיקה יוזמה חדשה באינטרנט. משיקה את Open Space, רשת חברתית המיועדת לאנשי ההייטק. הרשת הינה למעשה facebook לקהילת ההייטק בלבד.
הרשת החברתית נפתחה כמהלך לקראת שבוע אורקל, אירוע המיחשוב הגדול ביותר בישראל, שמהווה מידי שנה מקום מפגש מקצועי וחברתי לקהילת ההייטק.
לרשת מוזמנים להירשם כל הגורמים הפועלים בקהילת ההייטק בכלל וקהילת האורקל בפרט (עובדים, מנהלים,לקוחות,שותפים מתעניינים וכדומה). כל אחד יכול לפתוח כרטיס אישי, לנהל קהילה, ולשתף במידע, תמונות, בלוגים וכד'.
הרעיון הוא לייצר פלטפורמה שתייצר נטוורקינג, להעמיק את ההיכרות האישית והמקצועית בין חברי קהילת ההייטק בישראל וכן לייצר תכנים שישרתו בצורה המירבית את הנרשמים לשבוע אורקל.
תומר מירום, מנהל תקשורת שיווקית באורקל: המטרה הייתה לחשוב מחוץ לקופסא, לקחנו כלי אשר משמש את כולם בשעות הפנאי ויצרנו – "כיכר מרכזית" לרעיונות, שיחות, שאלות ויצירת תקשורת רב כיוונית לקהילת ההייטק. עולם הווב 2.0 מציע לנו הזדמנות שיווקית אדירה: יצירת תקשורת ישירה בין לקוחות ללקוחות ( C2C ) ובין החברה והלקוחות (C2B), ומאפשר לנו להציג את ה"פנים" של אנשים בחברה וליצר קשר בינאישי וישיר עם כולם. הרשת גם מאפשרת לנו לתקשר מול כל קבוצות העניין והמקצוע המקיפות את כל מגוון המוצרים והפתרונות שלנו שנוספו לחברה בעקבות הרכישות של החברה, ויוצרת בעצם מועדון לקוחות ענק. המטרה הסופית היא לייצר את קהילת ההייטק הגדולה ביותר בארץ".
הרשת הוקמה ואופיינה באמצעות בלינק.
להרשמה: