בימים אלה עלה הקמפיין הדיגיטלי של רשות הטבע והגנים, עמותת אקו אושן ואם סי אם "שתי דקות לים נקי"– במטרה להוביל מהלך של שינוי עקבי ומתמשך בקרב הציבור הרחב ופיתוח אחריות אישית של כל משתמשי החוף. היוזמה שהחלה בבריטניה, הפכה במהירות לוויראלית ברשת בכל רחבי העולם. מטרת הפרויקט לרתום את הציבור לשמירת ניקיון החופים בישראל על ידי מעשה קטן הדורש 2 דקות בלבד מזמנם. המבקרים בחוף יאספו פסולת, יצלמו את עצמם ויעלו תמונה עם התג לאינסטגרם הבינלאומי minutebeachclean# 2 ובכך יצטרפו אוטומטית למאגר התומכים הבינלאומי. התיוגים יצטרפו לעמוד האינטרנט הבינלאומי ועמוד פייסבוק ישראלי שיוקם במקביל. יחודו של הפרויקט הוא בפשטות הביצוע ובהמשכיות שהוא מייצר. הרעיון הוא שללא משאבים או התארגנות מוקדמת, כל אחד יכול לבצע פעולה פשוטה, בזמנו החופשי, בצורה קלה ומהנה. בצורה זו ניתן לשמר את ניקיון החופים לאורך כל השנה, בלי להיות תלויים בימי איסוף בודדים. להובלת הסרטון נבחר השחקן אושרי כהן שאף כתב את הקריאטיב בשיתוף MCM ENTERTAINMENT סוכנות הניהול והתוכן הפיקו את הסרטון. הסרטון שעלה אתמול זכה לצפיות מרובות ושיתופים. נדב לוי ממייסדי MCM ENTERTAINMENT:" שמחנו לקחת חלק ביוזמה חשובה מהמעלה הראשונה לאיכות הסביבה בישראל. יחד עם השחקן אושרי כהן בחרנו לפנות לציבור הישראלי בסרטון בדובה העיניים בכדי ליצור מעורבות ביוזמה."