אחוה מגוונת את הטחינה ומרחיבה את נתח השוק

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלווה, טחינה ודברי מאפה מאז 1929, משווקת את הטחינה הגולמית מתוצרתה בגרסה חדשה: טחינה בטחינה עדינה. בחברה מסבירים, כי הטחינה העדינה מתאפשרת הודות לטכנולוגיה חדשה, המשפרת את מרקמו של המוצר ואת טעמו, והופכת את חוויית הצריכה לאיכותית הרבה יותר. טחינה גולמית מתוצרת "אחוה" תימכר בגרסתה החדשה במחיר מיוחד של 8 – 10 שקלים בלבד, לצנצנת חצי קילו.



על רקע זאת, מתברגת "אחוה" בראש רשימת מותגי הטחינה הנמכרים ביותר בישראל. על פי דו"ח סטורנקסט לשנת 2015, מחזיקה "אחוה" בנתח שוק כמותי של כ- 40%. את שנת 2016 צפויה לסיים החברה עם גידול נוסף בקטגוריית הטחינה הגולמית, עם מחזור מכירות הנאמד ביותר מ- 170 מיליון שקלים.

אולי יעניין אותך

חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל
JD SPORTS צילום יחצ (2)
Untitled (1620 × 1080 px) (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

SEO
פרסום בפייסבוק
סקר שביעות רצון