אחיעד שריג נבחר לשמש כמנכ"ל NRG מעריב – פורטל האינטרנט של קבוצת עיתון מעריב. שריג ייכנס לתפקידו ב-1 ביולי הקרוב לאחר תקופה ארוכה מאז הודיע המנכ"ל היוצא, שאולי אלימלך על פרישתו. הפורטל NRG מעריב הושק ביוני 2004, בהשקעה של 25 מיליון שקל והוא מעסיק כ-120 עובדים, בהם כ-60 עיתונאים. בחודש האחרון החלו ב"מעריב" במהלכים לאיחוד המערכות של אתר האינטרנט והפרינט. NRG מעריב על פי נתוני סקר TIM האחרון ממוקם במקום ה-6 ברשימת הפורטלים הישראלים המובילים.
שריג, בן 31, נשוי + 1, מותיקי תעשיית האינטרנט בישראל וממובילי ענף הלימודים בארץ, בעל תואר שני בהצטיינות במינהל עסקים ושוק ההון. אחיעד שריג שימש כמנכ"ל יורם – פורטל הלימודים בקבוצת וואלה, שם החל כיזם וממייסדי האתר בשנת 1999. במסגרת תפקידיו הקודמים היה אחראי שריג על פעילויות השיווק, המכירות והפיתוח העסקי של התערוכות והכנסים לחיילים משתחררים בגני התערוכה בתל אביב והיה שותף לפרויקטים שיווקיים רבים בתחום התיירות והשיווק הישיר.
יורם לימודים בע"מ (מפעילת הפורטל www.yoram.co.il) הספיקה בשש השנים האחרונות להיות ערוץ הלימודים ב- 4 הפורטלים הגדולים (וואלה לימודים, נענע לימודים, msn לימודים, NRG לימודים), וכיום מדי חודש מבקרים באתרי יורם כ-300,000 צעירים וסטודנטים בגילאי 19-35. יורם מספקת שירותי מדיה במודל מסחרי ייחודי שפותח על-ידי שריג ללמעלה מ-350 מכללות, אוניברסיטאות, בתי ספר ללימודי תעודה, משרדי פרסום ואינטראקטיב ועשרות גופים מסחריים. על פי הערכות ופרסומים רשמיים של החברה מרכזת יורם תקציבי מדיה של כ-3.5 מיליון דולר בשנה המהווים כ-5% מסה"כ הכנסות האינטרנט מפרסום בשנת 2007. על פי סקר TIM ינואר 2007 "יורם הוא פורטל הלימודים והסטודנטים מס' 1 בישראל".
אחיעד שריג אמר היום כי "אחרי שש שנים מרתקות ביורם ובקבוצת וואלה!, אני מגיע לתפקיד מנכ"ל NRG עם הרבה מוטיבציה, וניצבים בפני אתגרים לא פשוטים. אין לי ספק, כי יחד עם המערכת החזקה של בית מעריב, הצוות המוכשר של NRG מעריב והגיבוי של עופר נמרודי והנהלת הקבוצה, נהפוך את NRG מעריב לקבוצת מדיה דומיננטית בענף האינטרנט בישראל, נרכז היקפי פעילות משמעותיים מבחינה מסחרית ונשרת נאמנה מאות אלפי גולשים וצרכנים בכל יום". עופר נמרודי מסר כי "NRG הוא אחד ממנועי הצמיחה המובהקים של הקבוצה ואנו מתכוונים להשקיע בו משאבים משמעותיים.