לאחר שנרכשה רשת נאטורפיל" על ידי קבוצת משקיעים מתחום הרפואה יוצאת במיתוג מחדש של הרשת בהיקף השקעה של כ- 1.5 מיליון ₪.
הרשת תצא במקביל בקמפיין פרסום רחב שיחל בשבוע הקרוב ויכלול מודעות בעיתונות היומית, שלטי חוצות , תקשורת שיווקית בסניפים, דיוור ישיר ומיתוג צי הרכבים של רשת "נאטורפיל " .
מהלך המיתוג כולל שינוי הצבעים בלוגו הקיים לצבע הכחול כמו כן הוספת הטלפון של הרשת שהוא מעתה 8844* .
עוד במסגרת המיתוג השקת פורום באמצעותו לקוחות הרשת יוכלו לשאול שאלות בנושא הסרת שיער בלייזר, מומחים יעניקו טיפים עצות ותשובות, יחשפו לטכנולוגיות חדשות בתחום, יענו על שאלות קליניות, יתנו מידע טכני לגבי מכשירי הסרת שיער קיימים ברשת, ומידע כללי אודות נאטורפיל ופעילותיה.
בנוסף תקלוט החברה החדשה מנהלים וצוות מנוסה מתחום האסתטיקה, תוך שימת דגש על מתן שירות איכותי, יישום רפואה נכונה ומיצוב הרשת כמובילה בתחומה.
לדברי מנכ"ל "נאטורפיל " בן אור רבין "ההחלטה לחזק ולשדרג את המותג נובעת מחזונו להפוך את הרשת לרשת הגדולה בארץ למתן שירותי רפואה פרטית בתחום האסתטיקה השיניים ובתחומי רפואה נוספים. השיקול להשתמש במותג "נאטורפיל" נובע ממחקרים שביצעה החברה לפיה המותג הוא בעל עוצמה רבה ומזוהה בשנים האחרונות כמוביל בתחום האסתטיקה. כמו כן התברר שלרשת "נאטורפיל" מוניטין נקי מכל רבב בכל הנוגע לרמת הטיפול הרפואי והשרות שניתן בה.על פי כך, צופים שהצרכנים ימשיכו להעדיף את " נאטורפיל " על פני המתחרות".
עוד הוסיף המנכ"ל : כחלק מהמיתוג החדש של "נאטורפיל" האסטרטגיה של הרשת תתמקד בתחילה בחיזוק פעילות תחום הסרת השיער בלייזר, תוך מטרה לבסס את מעמדה כמובילה בתחום זה בישראל וכן להיכנס בחודשים הקרובים לתחומים נוספים כגון: כירורגיה פלסטית, הסרת משקפיים בלייזר והזרקות אסתטיות, וכמו כן הקמת רשת מרפאות שיניים בסניפי החברה"
"נאטורפיל" הינה הרשת בעלת הפריסה הגדולה ביותר בארץ בתחומה, ועוסקת בעיקר בהסרת שיער בלייזר. הרשת מונה 19 סניפים ומעסיקה כ – 170 עובדים, עם מחזור מכירות הנאמד בכ – 30 מיליון בשנת 2007.