אחת ל- 4 שנים: זינוק במכירות טלוויזיה

חברת LG, יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית המובילה את תחום הטלוויזיות והמסכים בעולם, מדווחת היום על קפיצה גדולה במכירות בישראל על רקע משחקי המונדיאל המתקיימים בימים אלו בברזיל.


ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית העלתה לפני כשבועיים קמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה ובעיתונות המודפסת, לקידום טלוויזית תלת מימד חכמה בגודל 50 אינץ', בכיכובה של רוקחת המספקת מזור לחולי המונדיאל. בעקבות הקמפיין המוצלח והעניין הציבורי העצום במשחקי המונדיאל חברת LG מדווחת כעת כי מכירות טלוויזיות 50 אינץ' בשבועות האחרונות קפצו פי 5 ביחס לתקופה הזהה בשנה שעברה.


במסגרת הקמפיין הקומי שהעלתה חברת LG בישראל עם משרד הפרסום יהושע/TBWA, הופיעה רוקחת מבוגרת חביבה בבית מרקחת ישראלי טיפוסי וסיפרה כי לחולי המונדיאל הסובלים ממתח במשחקים היא ממליצה על LG smart tv "ללא מרשם רופא" ומציגה אריזת תרופה גדולת מימדים ובתוכה טלוויזיה תלת מימד חכמה של חברת LG. הפרסומת שודרה ברשתות הטלוויזיה ופורסמה בעיתונות הכתובה ובמקביל גם זכתה לוויראליות והצלחה ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ.


אולי יעניין אותך

מחיר בקבוק אחד 2500שח מחיר השקה 2000שח טיפול סלבוסטר דר אקרמן צילום יחצ (3)
HACKETT LONDON גיא כושי ויריב פיין קרדיט (4)
חנות של רשת דינמיקה צילום באדיבות דינמיקה (2)
שיקו נהון מנהל השיווק והסחר של מכבי פארם ורפאל חדידה ברזילי בעלים חב' ג'רוויטל ישראל צלם א
Alon Yaakob by Nadav Cohen Yonatan
דני קליש קרדיט צילום דרור סתהכל

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף