חברת LG, יצרנית האלקטרוניקה הקוריאנית המובילה את תחום הטלוויזיות והמסכים בעולם, מדווחת היום על קפיצה גדולה במכירות בישראל על רקע משחקי המונדיאל המתקיימים בימים אלו בברזיל.
ענקית האלקטרוניקה הקוריאנית העלתה לפני כשבועיים קמפיין פרסומי רחב היקף בטלוויזיה ובעיתונות המודפסת, לקידום טלוויזית תלת מימד חכמה בגודל 50 אינץ', בכיכובה של רוקחת המספקת מזור לחולי המונדיאל. בעקבות הקמפיין המוצלח והעניין הציבורי העצום במשחקי המונדיאל חברת LG מדווחת כעת כי מכירות טלוויזיות 50 אינץ' בשבועות האחרונות קפצו פי 5 ביחס לתקופה הזהה בשנה שעברה.
במסגרת הקמפיין הקומי שהעלתה חברת LG בישראל עם משרד הפרסום יהושע/TBWA, הופיעה רוקחת מבוגרת חביבה בבית מרקחת ישראלי טיפוסי וסיפרה כי לחולי המונדיאל הסובלים ממתח במשחקים היא ממליצה על LG smart tv "ללא מרשם רופא" ומציגה אריזת תרופה גדולת מימדים ובתוכה טלוויזיה תלת מימד חכמה של חברת LG. הפרסומת שודרה ברשתות הטלוויזיה ופורסמה בעיתונות הכתובה ובמקביל גם זכתה לוויראליות והצלחה ברשתות החברתיות ובקבוצות וואטסאפ.