איגוד המפרסמים בחר את הפרסומת המוצלחת סמפטמבר: פלאפון – "יש רגעים שהדביקו את כולנו למסך"


על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש", במשאל שערך "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים בספטמבר, היא: פלאפון – הרגעים שהדביקו את כולנו למסך, של פרסום באומן בר ריבנאי S&S . היא זכתה ב-61 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.



למקום השני הגיעה הפרסומת של – נייקי – אייר מקס של פרסום מקאן אריקסון, עם 53 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות.



במקום השלישי ניצבת – יונדאי גטס – טכנולוגיה גדולה במכונית קטנה של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R , עם 51 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.



אולי יעניין אותך

יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם
16157pica6

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
דלית וינטראוב מנהלת שיווק עמינח צילום טל טרי
מייסדות סמייל (1)