על פי הניתוח של מכון המחקר "מותגים", הפרסומת הזוכה ב-"1 בחודש", במשאל שערך "אותות" בין חברי איגוד המפרסמים בספטמבר, היא: פלאפון – הרגעים שהדביקו את כולנו למסך, של פרסום באומן בר ריבנאי S&S . היא זכתה ב-61 נקודות, 25% עבור תרומה למותג ו-11% עבור קריאטיביות.
למקום השני הגיעה הפרסומת של – נייקי – אייר מקס של פרסום מקאן אריקסון, עם 53 נקודות – 14% עבור תרומה למותג ו-25% עבור קריאטיביות.
במקום השלישי ניצבת – יונדאי גטס – טכנולוגיה גדולה במכונית קטנה של פרסום שלמור אבנון עמיחי Y&R , עם 51 נקודות – 17% עבור תרומה למותג ו-17% עבור קריאטיביות.