ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה בעמית לבני, ראש אגף השיווק של אל על, כאיש השיווק של אפריל 2009.
מכירות אתר האינטרנט של אל על דשדשו עד לפני שלוש שנים. מחקרים הראו כי לנוסע הישראלי היו חסמים עמוקים בפני קנייה מקוונת של מוצרי תיירות לחו"ל. הנסיעה לחו"ל נתפסה אצלו כפרויקט מורכב המצריך הישענות על בר-סמכא אנושי. ההנהלה החדשה החליטה על שינוי אסטרטגיה בנושא המכירות המקוונות ופתחה בסידרת מהלכים טכנולוגיים ושיווקיים ששיאם בחודשים האחרונים.
המהלכים, שהובלו על ידי אגף השיווק בראשות עמית לבני, הביאו לגידול פנומנאלי במכירות המקוונות של החברה. בשנת 2008 הגיעו מכירות אל על באינטרנט ל- 230 מיליון ₪, סכום הגבוה פי 100 מהמכירות בשנת 2005, פי 10 מ- 2006 ופי 2.5 מ- 2007.
בין הצעדים שננקטו: שדרוג התשתיות והממשקים הטכנולוגים והפיכתם לידידותיים, אמינים ושקופים. הרחבת סל המוצרים. הרחבת התוכן באתר. מיצוב האתר כ"חנות הבית של אל על ומיתוגו תחת השם IFLY . קמפיין פרסומי בשפה צעירה ועדכנית למיצוב ומיתוג האתר ("און פרלין והחמוס") ועוד.
המהלך הפך את אתר אל על לאחד מערוצי המכירה העיקריים של החברה והביא להקטנת הוצאות המכר וההפצה ולשיפור בשיעורי הרווחיות. הוא גם הגביר נאמנות לקוחות, סייע בחיזוק תדמית אל על כחדשנית ומובילה ויצר ממשק מסחרי ושיווקי ישיר בין אל על לציבור לקוחותיה.
שיעור הגידול נמשך גם ב- 2009, למרות המשבר הכלכלי, ועומד ברבעון הראשון על היקף של כמעט פי 3 מהרבעון המקביל ב- 2008.
עמית לבני, בן 47, נשוי + 3 בנות, בעל תואר ראשון בכלכלה ומדעי המדינה, MBA בשיווק. בין תפקידיו הקודמים: סמנכ"ל בכיר גיתם/BBDO, ראש מחלקת אסטרטגיה ומחקר תקשורתי בצה"ל בדרגת אל"מ, מפקד סטי"ל בחיל הים.