איגוד השיווק ערך כנס וירטואלי בסימן אי וודאות

הכנס עסק במספר נושאים, ביניהם: אספקטים שונים של חדשנות בניהול, בקשר
בין חדשנות וטכנולוגיה בעולם העסקים ובמהלכים חדשניים ומעוררי צמיחה גם בימים של
מגיפה עולמית
.

מנכ"ל איגוד השיווק, תלמה בירו פתחה את כנס
השיווק וציינה בדבריה:
"חדשנות היא מילה שמגלמת בתוכה חלומות, ומאוויים, צמיחה, ושפע.
חדשנות היא לא רק חלום עסקי שמבטיח צמיחה ומצוינות, השאיפה לחדשנות היא גם חלום
לאומי, חובק עולם וארצות. ההיסטוריה מלמדת שעסקים שהבינו את ההזדמנויות שיש
במשברים כאלה והשקיעו בחדשנות – נהנו מצמיחה ומביצועים מעולים אחרי שהמשבר חלף.
להערכתנו – האתגר המיידי של מנהלים חפצי צמיחה הוא להניע את הצוותים שלהם, לתת ערך
ללקוחות, ולעשות זאת תוך מיקוד, מהירות, זריזות וגמישות מחשבתית. זה הזמן להתגלות
כמובילי חדשנות בעת משבר ולקדם הזדמנויות לצמיחה. איגוד השיווק הישראלי שם לו
למטרה להוביל את נושא החדשנות השיווקית במשק וועדת החדשנות שלו בוחרת מדי
רבעון את ההשקות המנצחות והחדשניות של הרבעון".


בכנס השתתפו דוברים מהשורה הראשונה של הניהול, החדשנות והיזמות בישראל: מנכ"ל קבוצת פרטנר- איציק בנבנישיתי, מנכ"ל נספרסו- משה מרי, המשנה למנכל האיגוד – סיגלית הורן גלפרין, מייסד G Team– ערן גפן, מנכ"ל וולט היוצא- אמרי גלאי, מנהל אזורי מזרח תיכון, אפריקה ורוסיה בחברת אאוטבריין- לירון אברהם, סמנכ"ל שיווק בחברת Fiverr– גלי ארנון, מנהל פעילות עסקית בשווקים צומחים בחברת סודה סטרים- מתי יהב, ראש מערך תקשורת בסופר פארם- גלי ברגר וסמנכ"ל שיווק בינלאומי ומייסדת משותפת בקהילת G-CMO סופי מלניק אמיתי.


המשנה למנכל האיגוד – סיגלית הורן גלפרין
ציינה
: "אנשי השיווק צריכים לקחת
בחשבון את הרגלי הצריכה החדשים, את גלי הסגר, את המצב הכלכלי, החשש
לבריאות, ואת חוסר הוודאות בבואם לבנות תוכניות עבודה ל 2021. לצד כל אלה, על אנשי השיווק למצוא את
הדרך לנהל את "רכבת ההרים" שהמציאות מכתיבה לבין הצורך של החברות לצמוח".


מיד לאחר מכן,
הציג מנכ"ל קבוצת פרנטר, איציק בנבנישיתי את תחום החדשנות בעולם
הטלוויזיה,
Innovative. בנבנישיתי סקר שינויים בטלוויזיה הרב ערוצית בעולם, ביניהם:
צפיית בתכנים בדור חמישי, שינויים בצריכת התוכן והשפעת הקורונה על הרגלי הצפייה.


מנכ"ל
נספרסו, משה מרי
הציג את אסטרטגיית Heart Strategy ואת החדשנות
המלווה את נספרסו בכל תהליך ניהולי ובפאנל בהנחייתו של ערן גפן ובהשתתפותם של מנכ"ל
וולט היוצא- אמרי גלאי, מנהל אזורי מזרח תיכון, אפריקה ורוסיה בחברת אאוטבריין-
לירון אברהם, סמנכ"ל שיווק בחברת
Fiverr– גלי ארנון, מנהל פעילות
עסקית בשווקים צומחים בחברת סודה סטרים- מתי יהב
, עסקו בנושא-
כיצד ממשיכים לייצר צמיחה בעולם של אי וודאות
ואיך לנהל את רכבת ההרים בין המציאות לבין הצורך לצמוח.

ראש מערך התקשורת בסופר פארם, גלי ברגר דיברה על
סטיגמטין – המהלך השיווקי של סופרפארם בסטיגמות הכרוכות במחלות
נפש, וחתמה את הכנס סופי מלניק אמיתי, בסיפורה האישי על הפיכתה
לאקטיביסטית של שינוי בעמותת חלאסרטן לאחר שחלתה בסרטן המעי הגס והחלימה
ממנו.

אולי יעניין אותך

 קצוביץ ושירי וקס צילום באדיבות גוטפרנדס
Let's TALK about it! המלכה איליזבת יערה קידר
IFA_B
 1_ קרדיט צילום - יעל צור
 הסביבה 2023 של יוניון מוטורס- טויוטה ישראל
bmw-gfb0242366_1280 (1)

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח