חברת אידאה, העוסקת במיתוג ועיצוב קמעונאי, זכתה ב-3 פרסי כוכב ישראל של התאחדות התעשיינים על מהלכים שביצעה לחברת בזק, מולטילוק ושורש.
במסגרת המהלך לבזק, הובילה חברת אידאה את שפת המותג החדשה לכלל עובדי בזק במערך הפנים ארגוני. פעילות זו כללה עיצוב, פיתוח, תכנון והתקנת מגוון רחב של מוצרים שמלווים את עובדי בזק בסביבות העבודה השונות.
במסגרת המהלך למולטילוק, עוצב שילוט ייחודי המבדל את המותג בנקודות המכירה. המהלך החדשני שביצעה אידאה כלל גם את הפיכת הלוגו של מולטילוק לסמל גנרי של נקודות המכירה בתחום קמעונאות המנעולנים ומחדיר את עוצמת המותג מולטילוק לשוק המתפתח.
במסגרת המהלך לחברת שורש, פיתחה ועיצבה אידאה סטנד ייחודי המיועד לתצוגת מנשאי מים.
אמיר הנגבי מנכ"ל אידאה: "כחברה העוסקת במיתוג ועיצוב קמעונאי אנו מחויבים להציג חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת וקידום רעיונות חדשים שיתקשרו מול קהל היעד. אנו גאים לגרוף גם השנה מספר כוכבי ישראל. הפרסים שקיבלנו מהתאחדות התעשיינים הם תוצאה של העבודה הקשה והחשיבה היצירתית של החברה לאורך השנה. "