במסגרת אירועי היום השני של הכנס TheMarker Com.Vention נערכה תחרות קמפיין הפרסום האינטראקטיבי, בשיתוף איגוד המפרסמים ואיגוד הפרסומאים. חברות האינטראקטיב שהתמודדו בתחרות התחרו ב-8 קטגוריות שונות ונבחנו על ידי צוות שופטים על 3 פרמטרים: אפקטיביות, קריאטיביות ושימוש יוצא דופן ופורץ דרך במדיה.
• בקטגוריית המזון זכה משרד האינטראקטיב אידיאולוג'יק בקמפיין לחברת נסטלה.
• אידיאולוג'יק זכו במקום הראשון גם בקטגוריית המשקאות עם קמפיין לחברת קוקה קולה.
• בקטגוריית הקמעונאות, קוסמטיקה וטואלטיקה זכה קמפיין לקונדומי R3 של חברת האינטראקטיב WebSense.
• בקטגוריות קמפיין פורץ דרך וקמפיין המדיה זכה המשרד גריי אינטראקטיב בקמפיין לערוץ 10.
• בקטגוריית התקשורת זכה Y&R אינטראקטיב בקמפיין לפרטנר.
• Y&R אינטראקטיב זכו גם בקטגוריית תרומה לקהילה עם הקמפיין "תפילה" להחזרת השבויים.
• בקטגוריית מוצרי צריכה ואופנה חברת נקסט אין עבור קמפיין לקסטרו.
הקמפיינים שהגישו החברות לתחרות, נבחנו על ידי צוות שופטים, שהורכב ממנהלי שיווק בחברות מובילות במשק, והם: יוסי לובטון, סמנכ"ל שיווק HOT, ערן יניב, סמנכ"ל שיווק אקסלנס נשואה, ארז פז, סמנכ"ל שיווק ויזה כ.א.ל, אבי זיתן, סמנכ"ל שיווק סאני תקשורת, נילי צור, סמנכ"ל חטיבת החטיפים באסם, מיכל גולדמן, סמנכ"ל שיווק יוניליוור, תלמה בירו, יו"ר איגוד המפרסמים, ורד בטש, סמנכ"ל שיווק הבית ספר של איגוד הפרסומאים, הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker, מייקי דגן, עורך מגזין TheMarker וסיון קלינגבייל, סגנית עורך מגזין TheMarker.