איך להצמיח את העסק שלכם באמצעות מודעות טיק טוק

עלייתה של פלטפורמת טיק-טוק הוא אחד הסיפורים המדהימים ביותר של
העשור האחרון. האפליקציה הושקה בשנת 2016 על ידי
ByteDance, חברה סינית, עד 2017, האפליקציה הפכה
לסנסציה עולמית והייתה זמינה ברחבי העולם הן ב-
iOS והן ב- Android. בשנת 2018 היא התמזגה עם Musical.ly.


כיום היא נחשבת לאחת האפליקציות
הפופולאריות ביותר בעולם. עם מעל 2 מיליארד הורדות בסה"כ (על פי נתונים של
SENSOR TOWER).
רק בארה"ב יש ל-
טיק-טוק למעלה מ -100 מיליון משתמשים פעילים מדי חודש. כמו כן, נתונים מראים כי טיק טוק היא
האפליקציה בה משתמשים מבלים בה הכי הרבה זמן לעומת אפליקציות מדיה חברתיות
פופולאריות אחרות.


בשנים המעטות מאז הקמתה, טיק-טוק
הפכה לעמוד התווך בתרבות האינטרנט, ולאחד
הכלים המרכזיים לאינטראקציה חברתית לדור ה-
Z. בעקבות כך, חברות החלו
להשתמש במודעות בפלטפורמה על מנת להגיע לקהלים צעירים אלו. על מנת לסייע לעסקים ללמוד
כיצד לנצל את הפלטפורמה החברתית הדומיננטית הזו, ריכזנו את המדריך הזה למודעות
טיק-טוק:


1. צור
תוכן משלך

טיק-טוק היא פלטפורמה שעיקרה היא להיות ויראלית. הכי חשוב בפלטפורמה
זו היא יצירת תוכן מקורי ואתנטי. אם המותג שלכם אינו מוכר או פופולארי במיוחד אתם
יכולים גם להשתתף באתגרים ויראליים שונים שקיימים בפלטפורמה.

רוב התוכן שמייצרים בטיק-טוק הוא
באמצעות הטלפון, כך שגם התוכן שלכם צריך להתאים למדיום זה שכן זו דרך מצוינת
להעניק למותג שלכם "אישיות". למשל, מותגים רבים משתמשים בילדים ובחיות
מחמד בסרטונים שלהם, שכן זהו אלמנט שגורם למשתמשים להתחבר ולהזדהות וכך להתייחס
יותר לסרטונים אלו.

חשוב תמיד לזכור את קהל היעד שלכם-
במקרה זה הדור הצעיר יותר.

2. השתמשו
באפקטים ומוסיקה

עסקים רבים המשתמשים באסטרטגיות שיווק
של טיק-טוק מעדיפים להוסיף אפקטים ומוסיקה בסרטוני הווידאו שלהם. סרטוני
LIP SYNC
(בהם אדם מזיז את השפתיים עם שיר ברקע) נפוצים להפליא בפלטפורמה, לכן הוספת שיר או
שניים במיקס הוא בהחלט רעיון טוב.

3. שתפו
את זה במדיות נוספות

טיק-טוק משתלבת מאוד טוב עם פלטפורמות מדיה
חברתית אחרות, ומאפשר לכם לשתף בקלות את הסרטונים בדפים ופרופילים שונים. אם לעסק
שלכם יש נוכחות במדיות חברתיות אחרות, אחת הדרכים הטובות ביותר להגדיל את כמות העוקבים
שלכם בטיק-טוק היא לשתף את הסרטונים שלך בו זמנית בפלטפורמות אחרות כמו פייסבוק,
אינסטגרם וטוויטר.
אחרי שהבנתם איזה סוג מודעות כדאי לכם
ליצור בטיק-טוק, בואו נבין איזה סוגים של מודעות ניתן ליצור. ישנן חמש דרכים
באמצעותן ניתן לפרסם בפלטפורמה:

1. מודעות
רגילות (
NATIVE ADS): מודעות
אלו הן הכי שכיחות. מודעות אלו יופיעו בין הסרטונים ובדרך כלל נעות בין 9-15
שניות. משתמשים בפלטפורמה יכולים לדלג על מודעות אלו אם הם רוצים.

2. השתלטות
מותגים:
זוהי אחת השיטות הטובות ביותר לפרסום בטיק-טוק.
השתלטות מותגים היא בעצם דרך בה המודעות מופיעות בפיד של משתמש לפני שהם יכולים
לצפות בתוכן אחר. את אותן מודעות תוכלו לקשר לדפי הנחיתה שלכם ולאחר מכן לחלק אותם
לקטגוריות שונות.

זה יאפשר לכם למקד בצורה טובה יותר את הקהלים שלכם להשגת התוצאות
הטובות ביותר. זכרו כי תוכלו להציג מודעה אחת בלבד בקטגוריה ביום אחד.

3. ליצור
פילטר ממותג:
זוהי שיטת פרסום נפוצה נוספת בטיק-טוק.
אתם יכולים ליצור פילטר הקשור לחברה ולמותג שלכם. אותו פילטר יכול להישאר פעיל
במשך 10 ימים ויאפשר למשתמשים לבחור אותו ממגוון הפילטרים המופיעים בפלטפורמה. כמו
כן, הוא גם יתווסף לרשימת 10 הטרנדים המובילים. עם זאת, עליכם גם ליצור באז סביב
הפילטר על מנת להעלות את המודעות לקיומו ושמשתמשים ירצו לנסות אותו.

4. אתגרי
ההאשטג (#):
אלו
הם כנראה דרך הפרסום הפופולרית ביותר בטיק-טוק, ולכן עליכם לדעת כי אתגרים אלו
נתפסים ברצינות רבה בפלטפורמה. כאשר אתגר חדש מופיע בדף ה-
Discover,
הוא אוטומטית הופך להיות גלוי למיליוני המשתמשים באפליקציה. מדובר בשיטה יעילה שכן
המשתמשים יכולים להצטרף בקלות.

בנוסף, אתם יכולים לתת חסות לאתגר ולאחר מכן לעצב באנר מותאם אישית
שיוצג בדף
Discover. ברגע שמשתמש לוחץ עליו, הוא ינותב לדף שלכם
עם סרטונים המסבירים את האתגר.

5. מודעות
הכי נצפות (
TOPVIEW ADS): מודעות
אלה די דומות להשתלטות מותגים, אם כי הם מופיעים לאחר 5 שניות ברגע שמשתמש מפעיל
את האפליקציה. הסיבה לכך שמודעות מסוג זה מומלצות היא בגלל האורך שלהן: אתם יכולים
ליצור מודעות באורך של כדקה.

מודעות אלו הם סרטונים עם צליל שמתחילים אוטומטית, ומאפשרים לכם
להניע תנועה רבה לעמוד שלכם. אם תוסיפו קישור
UTM, תוכל לעקוב אחר שיעור
הקליקים של המודעות שלכם וכך לאמוד את הצלחת אסטרטגיית השיווק שלכם בטיק-טוק.

לסיכום, טיק-טוק היא אחת הרשתות
החברתיות הפופולריות ביותר כרגע והיא רק הולכת וגדלה. לאחר שהתגברה על האתגרים
המשפטיים שלה בשנים האחרונות, האפליקציה צפויה לגדול עוד יותר בשנת 2021 ואילך. אם
תעשו את זה נכון, טיק-טוק יכולה בקלות להפוך לפלטפורמת הפרסום הרווחית ביותר עבור
החברה שלכם!

הכותב
הוא גידי לרר,
Social Media Gaming Lead בחברת yellowHEAD

אולי יעניין אותך

seri1
tomaharon1
assaf-shmuelli1
mike1
Federico1
koren-dor3

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
מכונה גלידה נינג'ה צילום יחצ
לירון ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח