לא להאמין, אך תקופות מיתון כלכלי מציעות הזדמנויות לעסקים רבים. עסקים שיכולים להגיב במהירות לשינויים בכלכלה, שיכולים להפיק מירב התועלת . מקובל שעסקים מקטינים תקציבי שיווק בזמנים קשים כלכלית. כתוצאה מכך, מדיות פרסום סובלות מירידה במכירות. דפוס, הוצאה לאור, רדיו, טלוויזיה, הדפסות וכו' ניצבים בפני ירידה במכירות, כך שהם רעבים ויצירתיים בפיתויים למפרסמים. מפרסמים חכמים מנצלים את היתרונות של התמריצים הנדיבים, כמו: שניים במחיר אחד, פרסומות צבעוניות במחיר שחור לבן ודילים יצירתיים אחרים. כשאתה מנצל את היתרונות של הדילים הללו, אתה מגדיל את השפעתך ומאריך את חיי התכנית השיווקית והתקציב שלך. לא זו בלבד שאנו יכולים להשיג דילים מצוינים של פרסום, אלא שאנו יכולים לעשות זאת כמעט בלי תחרות. קרוב לודאי שהמתחרים מקצצים במאמצי השיווק. זה משאיר את השטח פתוח בפניך לשליטה בשוק. מיתון מציע הזדמנויות אדירות לעסק קטן להפוך לכוח השליט בשווקים מסוימים. מיתון הוא זמן מצוין להיות המנהיג בתחומך ולמיצוב המותג שלך בקרב לקוחותיך ולקוחות פוטנציאליים . הזדמנות אחרת שמציג המיתון היא כאשר המתחרה הוא ממש גדול בתעשייה שלך. ככל שחברות יותר גדולות, ארצית או אזורית, הן פחות גמישות ומתקשות להגיב לשינויים בתנאים כלכליים. היתרון של עסק קטן הוא שהוא יכול לשנות ולהפעיל בדרך חדשה פרסומות, בהתאמה למצב הכלכלי המשתנה. המתחרים לעומת זאת מחויבים להריץ את הפרסומות שכבר רצות בקמפיין האזורי, קמפיין שכבר השקיעו בו חודשים של תכנון. המיתון הוא הזמן החשוב ביותר לפרסם ואף להגדיל את תקציב השיווק. בזמן שמתחריך מוציאים את עצמם מראשם של הלקוחות, אתה יכול להימצא בחזית הקדמית. כאשר הם מפספסים הזדמנויות שיכולות להכפיל את תקציב השיווק אתה יכול לנצל אותן. בזמן שמתחריך הגדולים שעדיין מפרסמים, אין לפרסומות שלהם מסר חזק, הפרסומות שלך ידברו ללקוחות וייצרו תגובה. זמנים של מיתון כלכלי הם המועד הטוב ביותר לפרסם. לא רק שתקציב השיווק שלך יתקדם, אלא גם תוכל לתפוש את השליטה במקומך בשוק ולהרוויח נתח שוק מעבר למתחריך. * בני ישראלי, עורך אתר האינטרנט www.loveyoursuccess.net |