איך לרכוש פרסומת טלוויזיה ב-1,200$ כשעלות הפקתה מאות אלפי דולרים?

בכל משרד פרסום, במגירות תחתונות ובמדפים צדדיים, מתויקים קליפים נשכחים של פרסומות אשר הלקוחות שהזמינו אותם שוב אינם זקוקים להם. חברת THOUGHT EQUITY אשר בדנבר קולורדו, זיהתה באוצר בלום זה הזדמנות עסקית בכך שהחלה לרכוש את הפרסומות עבור עסקים קטנים שאינם יכולים להרשות לעצמם הפקות יקרות, ויכולים לקדם את עסקיהם על ידי פרסום בתחנות כבלים, תחנות אזוריות ואפילו שכונתיות. עסקים קטנים יכולים לבחור בספריה העשירה של THOUGHT EQUITY פרסומות ממוחזרות שנרכשו במחירי כמעט-אפס מ-300 חברות פרסום. כך למשל רכש בתחילת השנה מנהל סניף לאס וגאס של חברת ההשכרה BUDGET פרסומת שבמקור הופקה עבור חברת BMW , תמורת 1,200$. הלוגו של חברת המכוניות הגרמנית הוחלף בלוגו של חברת ההשכרה בלאס וגאס, הפרסומת שודרה בטלוויזיה המקומית, והתוצאות היו מעולות.



חברת THOUGHT EQUITY רוכשת מחברות פרסום פרסומות שאין להם שימוש ומציעה אותן במחירים אטרקטיביים לעסקים קטנים ובינוניים כך יכול בעל עסק קטן להשתמש בפרסומת, שהפקתה עלתה במקור מאות אלפי דולרים, תמורת סכום נמוך הנמצא בהישג ידו. חברת THOUGHT EQUITY מציעה למשרדי פרסום והפקה לרכוש את אלפי המטרים של פרסומות המוטלים בארכיונים שלהם כאבן שאין לה הופכין. היא הופכת אותן למדיה דיגיטלית, ובכך מאפשרת לחברות המתעניינות לחפש את החומר המתאים להן לפי נושאים וקטגוריות, באופן המאפשר לסנן את הפרסומות בדרך פשוטה וקלה, וליהנות מהפקות יקרות ומושקעות.



האין זה רעיון מעולה עבור חברות ישראליות, היכולות לגייר פרסומות כאלה? הבעיה בישראל, כי עסקים קטנים אינם יכולים לקדם את עסקיהם בטלוויזיה, מאחר שיש רק שני ערוצים בהם ניתן לפרסם, והמחירים שם מרקיעים שחקים. התרת הרצועה על ידי הרגולטורים, שתאפשר לעסקים קטנים לפרסם בערוצי נישה של הכבלים, תקדם את עסקיהם, תפתור חלק מבעיית האבטלה, ותתרום רבות למשק הישראלי.



* שמחה סיגן הנו עורך מגאזין האינטרנט "מגמות שיווקיות" https://www.trends-news.com/

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר