איגוד השיווק הישראלי בחר בסמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל איל עמית, לאיש השיווק של חודש מאי 2022, בזכות המהלך השיווקי להשקת מאצ'תונים ובזכותמהלך פיג'מות סופטי שאף זיכה אותו בפרס החדשנות.
איל עמית סמנכ"ל השיווק של דלתא ישראל מאז תחילת שנת 2020. במסגרת תפקידו היה אחראי גם על שילוב אנשים עם ובלי צרכים מיוחדים, בכל הקמפיינים של החברה, כחלק מתפיסת הגיוון והכללה של דלתא . בעבר שימש בתפקידים בכירים ביוניליוור ישראל כעשור – מנהל התקשורת השיווקית של יוניליוור ישראל שם הוביל את כניסתה של יוניליוור לתחום הדאטה, ולפני ניהל את הדיגיטל הגלובלי של המותגAXEבמטה יוניליוור בלונדון ואת קטגוריית הדאודורנטים ביוניליוור ישראל. עמית התחיל את דרכו במשרד הפרסום teenk.
איל עמית נבחר לאיש השיווק של חודש מאי 2022 בזכות שני מהלכים שיווקיים יוצאי דופן – המהלך השיווקי להשקתמאצ'תוניםD POUCH ו-מהלך פיג'מותSOFTY עם אליאנה תדהר.
מטרת המהלך של מאצ'תונים היתה לחזק את מעורבות הגבר בקנייה, להביא לקוחות חדשים לחנות/אתר, לחזק את תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה טכנולוגית. המהלך כלל קמפיין קריאייטיבי (באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי") המבוסס על התובנה כי "כשמדברים עם גברים על תחתונים, צריך ללכת על ביצים" את הקמפיין לא הובילה הפרזנטורית המוכרת של דלתא אליאנה תדהר, אלא בן זוגה – לי בירן. בנוסף, צולמה הפקת אופנה בכיכובו של הג'ודוקה האולימפי פיטר פלצ'יק שדיגמן את התחתונים וזכה לסיקור יח"צ נרחב (באמצעות "רהב תקשורת") וכן נשלח המוצר לעשרות משפיענים. המהלך הביא לגידול חד במכר תחתוני הגברים בפרט ומכירות דלתא בכלל. כמו כן, התחזקה תדמיתה של דלתא כחדשנית ומובילה.
מהלך פיג'מותSOFTY–לראשונה, קמפיין הפיג'מות של דלתא התמקד במסר של טכנולוגיה וחדשנות – סדרת פיג'מות מבדים רכים במיוחד המעניקים חוויה שונה וייחודית. מטרת הקמפיין היתה למצב את דלתא כחדשנית ולחזק את הבידול של דלתא משאר השחקנים בקטגוריה הצומחת. הקמפיין (באמצעות משרד הפרסום "אדלר חומסקי") הציג את אליאנה תדהר כשהיא ב-"Softy Zone" בביתה בזכות הפיג'מה החדשנית. הקמפיין וסדרת הפיג'מות זכו בפרס החדשנות מטעם איגוד השיווק.
מנימוקי ועדת השיווק: "איל עמית ודלתא חרטו על דגלם חדשנות וטכנולוגיה, כשהחזון של דלתא מבטא את המחויבות שלה לייצר פתרונות ביגוד באמצעות חדשנות טכנולוגית. דלתא הקפידה על נוחות ופונקציונליות, ועיצוב עדכני, לאחר שלוש עונות מוצלחות ניתן בהחלט לומר שעמית ודלתא כבשו את קטגורית הפיג'מות וניצלו את המצב בשוק תוך פעילות שיווקית אדירה. בנוסף, דלתא מקפידה לשלב בהפקות האופנה והפרסומים אנשים עם צרכים מיוחדים כחלק מתפיסת הגיוון והכללה בפרסום. דלתא הצליחה להגדיל את התנופה ולמקם עצמם מעל כולם".