אינטרנט זהב פותחת במהלך אסטרטגי לאיחוד מותגים ולמיתוג מחדש של פעילויות החברה השונות. כחלק מהמהלך יוחלף שם המותג ל- smile, כאשר מותג זה ישמש לאיחוד כל פעילותה של החברה תחת מטריה שיווקית אחת. רענון המותג נובע מהרחבת הפעילות של הקבוצה לתחומי השיחות המקומיות, הבינלאומיות, התוכן הפרסום והסחר אלקטרוני באינטרנט וכן במטרה לבנות למותג פלטפורמה אמוציונאלית שתאפשר ללקוחות לפתח עמו קשר חם וקרוב יותר.
לדברי אלי הולצמן, מנכ"ל smile-אינטרנט זהב: "מהלך האיחוד והריענון יאפשר לנו לפרסם ולשווק את כל פעילויות החברה תוך הגברת החשיפה, האפקטיביות והסינרגיה שבין פעילויותיה השונות ובכך יחסוך בתקציבי השיווק. המיתוג מחדש מאפשר תמיכה שיווקית בכניסה לתחומי פעילות חדשים, ומשתלב בתוכניות הפיתוח העסקי של הקבוצה".
הסמל של אינטרנט זהב – הספידי העגול, הצהוב והמחייך, ימשיך להוביל את המותג. במחקר שערכה לאחרונה חברת "שילוב", הוצג סמל החברה ל-300 גולשי אינטרנט, נשים וגברים בגילאי 16-55. התוצאות העלו כי מדובר בסמל חזק ומוביל בקרב גולשי האינטרנט בישראל: 90 אחוז מהנשאלים הכירו את הסמל ו-81 אחוז מהם זיהו אותו באופן בלתי נעזר כלוגו של אינטרנט זהב. עם זאת, כדי להקל על זיהוי השם החדש למותג, יתבצע תהליך המיתוג בשני שלבים: בתחילה יופיע שם החברה כ- " smile-אינטרנט זהב" תוך ניטור רמת החדירה והקליטה שלו בקרב הציבור ולאחר שזו תושלם, ימשיך השם "smile" לשרת לבדו את המותג.