אינטרסייט, נציגתה של comScore בישראל, תפלח למפרסמים ולפרסומאים, את קהל הגולשים



חברת comScore העולמית בשיתוף עם נציגתה בישראל חברת אינטרסייט, הודיעה היום השקת שירות – comScore Segment Metrix שיאפשר לפלח את הרגלי הגלישה של הגולשים בהתאם למשך הזמן אותו בילו הגולשים ברשת בחלוקה לגולשים כבדים/בינוניים/קלים.


השירות יאפשר למעשה לקבל ניתוח הרכב הגולשים באתרים שונים, קיבוץ קבוצות גולשים על פי מאפייני התנהגות גלישה זהים ואפילו ניתוח קבוצות גיאו-דמוגרפיות דומות.


מהחברה נמסר הבוקר כי משמעות הדבר היא שהמפרסמים ופרסומאים יוכלו להבין מיהו קהל המטרה שלהם וכיצד הם מתנהג, ויוכלו להגדיר בקלות כיצד להגיע לקהלי יעד שונים.


בנוסף, מפרסמים יוכלו לנתח את אסטרטגית השיווק שלהם על בסיס תוצאות פאנל הבדיקה, לעקוב, לנתח ולדווח על התנהגות הגולשים בפלח הנבחן.





" פילוח שוק וההתנהגות בו, הוא מרכיב חשוב בחשיבה האסטרטגית של כל חברה. comScore מסוגלת לתת ללקוחותיה ניתוח שיאפשר לא רק ניתוח של התנהגות לקוחות החברה אלא גם של מתחרותיה" מדגיש בוב אייוינס, סגן נשיא חברת comScore העולמית.




איתי אוליניק, מנכ"ל חברת InterSight – נציגת comScore בישראל מציין כי "Segment Metrix הוא שירות ייחודי בישראל ובעולם שיאפשר קפיצת מדרגה בכל הקשור לניתוח הרגלי הגלישה ופרופילים של אתרים ופעילויות ברשת. השירות החדש יאפשר לבעלי האתרים ולמפרסמים להתאים פעילויות תוכן ופרסום בהתאם לאופי הגולשים ולא רק לפרופיל הדמוגרפי שלהם".



אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס