אינטרסן עוברת תהליך של מיתוג מחדש

אינטרסן בע"מ, חברת יבוא, שיווק והפצה של מוצרי צריכה מהמובילות בתחומה בישראל, מתרחבת ועוברת תהליך של מיתוג מחדש בהשקעה של 750,000 ש"ח.


התהליך יכלול שינוי לוגו במראה חדש ורענן, שינוי אריזות המוצרים השונים, עיצוב עדכני של סדרות מוצרים קיימים , השקת סדרות חדשות ועוד.


הלוגו החדש נושא עימו מראה רענן ועדכני, בולטות ונוכחות עוצמתית, בנראות ססגונית ואופטימית המשקף בחובו את ערכי החברה כבעלת יסודות איתנים ומוניטין של שנים כחברה ששמה בחזית את האיכות, השירות, החדשנות והעדכניות.



בין המותגים המיוצגים בלעדית על ידי החברה בישראל:


אביזרי תינוקות של NUBY ו Tulips Premium-


Unisun– מותג הנקיון עם המטליות המיקרופייבר המהפכניים ומגוון רחב של ממרקות וספוגיות לניקוי.


Easy Touch– כפפות הלטקס המובילות


על תהליך המיתוג החדש של החברה אחראי סטודיו של אירית חיון.



את מוצרי אינטרסן ניתן להשיג :רשתות השיווק המובילות

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מייסדות סמייל (1)
לוגו חדש
מתחם LAGO חתונה מעוצבת על ידי קארין אוסמו- צילום מרווין (3)