'אינטרקוסמא' תשקיע מיליון שקל בהחדרת 'סבסטיאן' לשוק

חברת 'אינטרקוסמא' הודיעה כי תחדיר מחדש לישראל את 'סבסטיאן פרופשנלס', מותג העילית הבינלאומי בתחום טיפוח השיער המקצועי. החדרת 'סבסטיאן' לישראל תתבצע בשיווק סדרות המוצרים של המותג בבלעדיות למספר מצומצם של מעצבי שיער ומספרות פרימיום ברחבי הארץ.



החדרת 'סבסטיאן' לישראל תתבצע באמצעות חטיבת מוצרי השיער של 'אינטרקוסמא' ובסך השקעה כולל העומד על כמיליון ₪. במסגרת ההחדרה תשקיע 'אינטרקוסמא' ביבוא המוצרים לישראל, שיווק המותג וסדרות המוצרים, הדרכת מעצבי שיער, רצפת המכירה עצמה ועוד.



כאמור, ישווקו בישראל סדרות מוצרי 'סבסטיאן' באמצעות מספר מצומצם של מספרות פרימיום ובבלעדיות, זאת כחלק מאסטרטגיית ההפצה העולמית של 'סבסטיאן' הגורסת כי על המותג להיות משווק בצורה סלקטיבית, ללא שימוש בסיטונאים, ובנקודות המהוות עד 10% מכלל השוק.



המספרות בהן ישווקו המוצרים יבחרו בקפדנות תוך שמירה על קריטריוני האיכות העולמיים של 'סבסטיאן' ובהם: רמת מחירים הגבוהה באופן משמעותי יחסית לשוק; מיקום המשקף איכות; מראה חיצוני ופנימי המשקף את אחזקת המותג בצורה ראויה; מובילות בתחומי הלייף סטייל ועוד.



'אינטרקוסמא' תשווק בישראל שלוש סדרות מוצרים של 'סבסטיאן': 'אוריג'ינלס' הכוללת 12 מוצרים המבוססים על לחות ופרוטאין לשיער בריא ומלא לחות; 'למינייטס' הכוללת 6 מוצרים המבוססים על קומפלקס ברק חדשני לשיער; 'לימינייטס שיר' הכוללת 4 מוצרים המבוססים על לכידת הברק של למינייטס והזרקת קומפלקס בוהק של ברק חדשני וסדרת 'אקסטא' הכוללת 3 מוצרים היוצרים ומאפשרים אומנות בעיצוב השיער, ללא צורך בשימוש במכשירים נוספים.



מוצרי 'סבסטיאן' ישווקו אל מול המותגים הבינלאומיים המתחרים 'REKDEN', 'TIGI' ו- 'AVEDA'. מחירי המוצרים יהיו בטווח המחירים של 65 ש"ח עד 260 ש"ח וזאת כחלק מאסטרטגיית מחיר בינלאומית המגדירה כי מחירי מוצרי 'סבסטיאן', כמותג עילית, צריכים להיות מחירים גבוהים משל המתחרים, בכלל הסגמנטים הרלוונטיים.

אולי יעניין אותך

UserWay-Team-2

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים