איציק טאיב מונה לתפקיד מנהל פיתוח עסקי, בחברת EVO-IT, וגויס על מנת להוביל את החדרתה של מערכת ה- CRM – PEGA – בשוק המקומי. PEGA מדורגת בראש סולם הדירוגים של חברות המחקר המובילות בעולם, ביניהן, גרטנר ופורסטר, ומוטמעת בגופי אנטרפרייז מובילים, כגון: אמריקן אקספרס, HSBC, JP Morgan, Pfizer, חברת הגז הבריטית, סיסקו, קוקה קולה, British Airways ועוד.
"אחרי שנים ארוכות בעולם ה- CRM המקומי, ולקראת עידן הבינה המלאכותית, זיהינו צורך אמיתי בשוק לשחקן חדש בעולם השירות וחווית הלקוח. שחקן עם יכולות אוטומציה, מבוססות AI, שחקן עם קבלות בינלאומיות, המדורג כמוביל בתחומו, ומשרת את המותגים החזקים בעולם. על רקע זה אנחנו משיקים כעת את PEGA בארץ" אומר תומר זינדאני, מנכ"ל EVO IT. "בד בבד הבנו שאנו צריכים לגייס את האדם המנוסה והחזק ביותר בשוק ה- CRM המקומי. איציק, מצד אחד מכיר את השוק, את הצרכים החדשים, את מקבלי ההחלטות ומצד שני, מבין את המוצר ואת הטכנולוגיה ויכול לבצע את האדפטציות והשידוכים המוצלחים ביותר."
"אנחנו גאים להיות הראשונים לשים אצבע על PEGA וגאים על היוזמה שלנו להביא לארץ את הפתרון, שעומד לשנות את חוקי המשחק בשוק השירות וחווית הלקוח המקומי" סיכם זינדאני.
טאיב עבד שנים רבות בחברת מטריקס כמנהל אגף ה- CRM של People Soft, והוביל באופן אישי, הטמעות CRM, בין הגדולות שהיו בישראל, בגופים כמו אלעל, ברק-נטוויזיון, קווי זהב, קו-אופ הריבוע הכחול, בזק בינלאומי, בנק המזרחי ועוד. בהשכלתו, טאיב הוא בוגר לימודי מדעי המחשב, בטכניון.