איקאה עולה בקמפיין לקראת סייל חורף 2007

איקאה ישראל עולה בקמפיין לקראת סייל חורף 2006 הקמפיין, בהיקף 2 מיליון שקל. הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום אזימוט, יימשך שבועיים וישודר בטלוויזיה בערוץ 2 ובערוץ 9 בשפה הרוסית, באינטרנט, בשילוט חוצות , ברדיו, ויפורסם בעיתונות הארצית, החרדית והרוסית.



במסגרת סייל החורף תציע איקאה מאות מהפריטים מכל מחלקות החנות בהנחה משמעותית של עד 60%.



איקאה מכריזה מדי שנה על שני סיילים – בחורף ובקיץ. סייל החורף השנתי מתקיים כחלק ממסורת איקאה העולמית המקיימת בתקופה זו של השנה פעילות שיווקית דומה ברבות מחנויות איקאה בעולם.




שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל, צופה עלייה של 20% במכירות סייל חורף 2007 ביחס למכירות סייל בשנה אשתקד. לדברי גבאי "קהל הלקוחות של איקאה ישראל מצפה לסיילים שמתקיימים פעמיים בשנה, והדבר בא לידי ביטוי בהיקפי המכירות" עוד מוסיף גבאי כי המוצרים הפופולאריים ביותר בקרב הצרכנים הישראליים הם מערכות ישיבה וחדרי שינה, אשר בתקופת הסייל מאפשרת איקאה את רכישתם במחירים נמוכים ואטרקטיביים ביותר.



בהתייחסו לקמפיין אומר גבאי כי "הקמפיין נועד לחזק את הטמעת הקונספט של איקאה בכל העולם, בו הצרכן לוקח חלק חשוב בתהליך הקנייה ובכך חוסך כסף לעצמו. איקאה מציעה לצרכן מוצרים ארוזים באריזות שטוחות ובכך מאפשרת לו להוביל אותם לביתו בעצמו ולחסוך את עלות ההובלה. סרט הפרסומת מעביר מסר זה באופן פשוט והומוריסטי".


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים