אירועי דיגיטל מוצלחים: סדרת הטכנולוגיה של רד האט

שם: אורטל ליבלר


תפקיד: מנהלת שיווק, רד האט ישראל יוון וקפריסין



איך ההתנהלות שלכם בחברה בעולם ובארץ בשנה האחרונה?



עובדי רד האט בעולם ובארץ, כולל יותר מ- 400 מהנדסות ומהנדסי מרכז הפיתוח ברעננה, עברו למתכונת של עבודה מהבית מרגע פרוץ הנגיף. מבחינת השיווק, נדרשנו להסתגלות מאוד מהירה לשינויים בשטח ולהרבה יצירתיות.


כבר מהרגע הראשון עצרנו לחשוב, לתכנן ולייצר תוכנית להמשך הפעילות, כך שנצליח להמשיך לייצר תוצאות גם במציאות החדשה שנוצרה.


רד האט הייתה פעילה במרחב הוירטואלי גם לפני הקורונה, אולם נאלצנו להסב את כל פעילות השיווק בשטח, שכללה עשרות כנסים, ועידות ומיטאפים, לפעילויות וירטואליות וכך המצב יישאר עד יוני 2021.



ספרי על אירוע וירטואלי מוצלח במיוחד שהפקת לאחרונה ומה גרם לו להצליח



ההצלחה שלנו בחודשים האחרונים היא העקביות ביצירת ערך אמיתי לקהל היעד שלנו.


יצרנו סדרת מפגשים בנושאים טכנולוגיים בעולמות התוכן של רד האט ושל השותפים שלנו. אפשרנו לקהל היעד שלנו להיחשף לתכנים מעשירים ולהעמיק את הידע הרלוונטי עבורם.


בימים אלה אנו עובדים על הכנס השנתי שלנו, ה-Red Hat Forum EMEA, שישודר ב- 3.11. בזכות היותו וירטואלי, המשתתפים יוכלו לבחור את התכנים המעניינים אותם מבין מאות הרצאות, הדגמות דמו, וסיפורי לקוח בישראל ובאירופה.



עצות הזהב שלך לאירוע וירטואלי מוצלח.


תוכן – אירוע וירטואלי מוצלח מתחיל בראש ובראשונה בתוכן. בעולם שבו יש היצע אדיר של מידע, רק תוכן מעניין יבטיח קהל והתעניינות.


קידום נכון – הנגישו את התוכן לאנשים הנכונים במדיות הרלוונטיות.


הפקה – עבודה נכונה לפני האירוע תבטיח הצלחה במהלכו. בחינת פלטפורמה מתאימה לאופי האירוע, צילומים, חזרות עם המציגים על נוכחות וירטואלית ועוד.


שיתוף פעולה – חיבור נכון עם שותפים יכול להגביר את החשיפה ולייצר ערך גדול יותר למשתתפים.


חוויה – חשוב מאוד להיות יצירתיים ולנסות לייצר למשתתפים חוויה נעימה שמייצרת אפשרות לקשר ישיר. צרו אפשרויות לאינטראקציה ככל שניתן, השקיעו באלמנטים יצירתיים כמו הגרלות, משחקים, שאלונים ועוד.



כאשר נחזור לשגרה יום אחד – מה תפיקי יותר, אירועים פיזיים או וירטואליים?


אני מאמינה שהשגרה תהיה כזו בה אנשים יוכלו לבחור אם להגיע לאירוע פיזית או לצפות בו מהבית.


אנו כאנשי שיווק נצטרך לבחון התוצאות מול ההשקעה, לצד הבנת הערך האמיתי שהלקוחות מוצאים בפעילויות שלנו.



מעבר לאירועים וירטואליים, האם יש דרך נוספת שבה אתם מייצרים קשר עם לקוחותיכם?


בעולם בו נוצר ריחוק חברתי, אנשים מעוניינים בקשר אנושי. מתוך זה נולד הרעיון לייצר ערכת מוצרי קיץ ללקוחות ולשותפים שלנו, במטרה לעודד קשר אישי בהתאם למגבלות הקיימות. הערכה כללה מזרן לבריכה, משחק שש-בש ופינוקים נוספים. אנו שמחים שיכולנו לעודד את הלקוחות שלנו לנצל את הזמן הפרטי שלהם, וליהנות עם משפחותיהם בתקופה מאתגרת זאת.

אולי יעניין אותך

bdo1
galit6
moran8

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

pizza_box
דר נועה בן -ארויה מילשטיין
משתתפים בתנועת ''לינק 20'' מבית ''שותפויות אדמונד דה רוטשילד''. קרדיט צילום - ''לינק 20''