אירוקה במהלך מיתוג מחדש הכולל תמחור "סוף עונה" לכל העונה

רשת אירוקה הכריזה הבוקר על הטמעתה של אסטרטגיה שיווקית חדשה לרשת ובמסגרתה מהלך נרחב של מיתוג מחדש, עדכון הקולקציות המשווקות ברשת, עיצוב מחדש של נקודות המכירה, פתיחת חנויות חדשות, בניית שפה פרסומית חדשה וכן הטמעה של אסטרטגיית מחירים חדשה.



מטרת המהלך הינו להעניק למותג אירוקה זהות ייחודית, נחשקת ומבודלת, כזו אשר תביא לידי ביטוי את הבטחתו, ערכיו ואישיותו, תוך הפיכה למותג אופנה נחשק היוצר הזדהות ומוביל את הקטגוריה.

בהקשר הצרכני, ובמקביל למיתוגה מחדש, מבקשת אירוקה להוביל מהפכה אשר תשנה את הרגלי הצריכה בשוק משקפי השמש בישראל, תוך הורדה משמעותית של מחירי הקולקציות המשווקות ברשת, כולל קולקציות הפרימיום; שימת סוף לשיטת מבצעי המכר האגרסיביים הנהוגה בענף; ושיווק קולקציות מלאות, עדכניות ואיכותיות ב"מחירי סוף עונה" לאורך כל העונה: שקופים לצרכן, אמיתיים וקבועים.



סך ההשקעה במהלך מצד הרשת עומד על כ- 22 מיליון ₪.



המיתוג מחדש של רשת אירוקה, עליו הופקד המעצב פיליפ בולקיה, כולל עיצוב לוגו חדש, בקווים ובצבעוניות קלאסיים ואופנתיים, והטמעת שפה מותגית חדשה בחנויות הרשת הקיימות ובפתיחת חנויות חדשות. כמו כן מגייסת הרשת מערך עובדים חדש לחנויות ומשדרגת את המערך הקיים באמצעות סדנאות והדרכה אישית, זאת על מנת לשפר ולדייק את השירות ללקוחות.

במסגרת זו יצוין כי כחלק מהמהלך הכולל שודרגו גם הקולקציות עצמן לכדי קולקציות עשירות, אופנתיות ומעדכנות, תוך שימת דגש על מאפייני הטרנדים הבינלאומיים המובילים, תחלופת דגמים וקולקציות לאורך העונה, ואף עיצוב אריזות משקפי שמש חדשות על פי שפת המותג החדשה. מותג הבית אירוקה, שהינו מותג משקפי השמש הנמכר ביותר בישראל, חולק ל- 6 קטגוריות חדשות אשר ידייקו גם הן את חוויית הקנייה של צרכן הקצה:
Erroca Classic; Erroca Everyday; Erroca Man; Erroca Trend; Erroca Junior; Erroca Active. עוד יצוין בהקשר זה כי לראשונה מתייחסת אירוקה כרשת חנויות משקפי שמש באופן ייעודי לתחום קולקציות הגברים ותחום קולקציות הילדים.



החנויות החדשות של אירוקה יוצרות חוויה אופנתית, מעוצבת, דינאמית וצעירה, מרגע הכניסה אליהן ועד לרכישה וקבלת משקפי השמש באריזת המשקפיים הממותגת, זאת באמצעות תמיכת חלל המכירה והאלמנטים בו בהבטחת המותג. העיצוב נעשה תוך שימוש בצבעוניות נקייה, שקטה ובסיסית, תוך שימוש עיקרי בצבעים שחור ולבן, ויוצר חווית התמצאות קלה על ידי החלוקה הקטגוריאלית ומעבר לתצוגות פתוחות של משקפי השמש על גבי המדפים.



החודש נפתחה החנות הראשונה של הרשת תחת המיתוג מחדש בקניון איילון ברמת גן. עד סוף שנת 2009 צפויות להיפתח 4 חנויות חדשות של הרשת במיקומים מרכזיים ובהם הערים הוד השרון, כפר סבא ונצרת. כמו כן יוטמע המיתוג מחדש בכ- 16 חנויות קיימות של הרשת ובהן 5 חנויות הרשת באילת, חנות הרשת בירושלים, 3 חנויות הרשת בתל-אביב, 2 חנויות הרשת בבאר שבע, חנות הרשת בחיפה ועוד. עד סוף שנת 2010 יושלם המהלך והמיתוג מחדש יוטמע בכלל חנויות הרשת בישראל.



במקביל למיתוג הרשת מחדש, נבנתה עבור הרשת שפה פרסומית חדשה באמצעות משרד הפרסום באומן בר-ריבנאי וזאת תחת הסלוגן "ERROCA FACE FASHION". משקפי השמש מסייעים להגדרת העצמית שלנו – הם הדבר הראשון שרואים עלינו ולכן גם הרושם הראשוני שאנחנו עושים. הם מאפשרים לנו להיות מי שנרצה להיות, ואיך שנרצה שיראו אותנו. באירוקה הצרכן מוזמן לבטא את עצמו באמצעות מגוון רחב של משקפי שמש שיכולים בקלות להשלים את האמירה האופנתית שלו בכל מצב ובכל הזדמנות. לדוגמנים בקמפיין לוק שונה בכל פעם בכדי להראות את היכולת של משקפי השמש להפוך כל אחד ואחת בדיוק למה שהם רוצים להיות, בכל פעם מחדש.



כאמור, חלק עיקרי באסטרטגיה השיווקית החדשה של אירוקה הינו אסטרטגיית תמחור חדשה, אשר מציעה לצרכני הקצה את כלל הקולקציות המשווקות ברשת במחירים נמוכים יותר, שקופים יותר, אשר משקפים את ערכם האמיתי של המשקפיים, זאת לאורך כל השנה כולה וללא מבצעים – בניגוד לאסטרטגיה הנהוגה בשוק זה בישראל – ובמטרה לייצר מערכת יחסים אמינה, הוגנת וקבועה עם קהל הלקוחות הישראלי. נביא להלן דוגמאות למחירי קולקציות משקפי שמש ברשת אירוקה על פי שיטת התמחור החדשה ובהשוואה למחירי השנה שעבר ברשת ולמחירים ממוצעים ברשתות המתחרות:


אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח