בכירי רשת אירוקה חגגו אתמול (יום ראשון) את פתיחת חנות הקונספט בקניון רמת אביב, שתקרא: "קפסולת אירוקה", בה השקיעו 1.5 מיליון ₪.
את האורחים קיבלו אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה ולי אפיק – סמנכ"ל קמעונאות, שניצלו את המעמד וחשפו את קולקציית המותג החדש של המעצב תומאס מאייר שיווק בלעדית בחנות זו.
אבי כהן, מנכ"ל קבוצת אירוקה פתח את האירוע ואמר: "היקף שוק המשקפיים בישראל מוערך בכ 1.7 מיליארד ₪ מהם משקפי השמש מהווים כ-500 מיליון ₪. אירוקה לוקחת חלק משמעותי מנתח זה עם התמחות והובלת שוק משקפי השמש. פתיחת חנות הקונספט היא מהלך נוסף לקפוץ מדרגה בתחום ולהביא חדשנות וחווית קניה אחרת. אנו נציג בחנות החדשה את הדבר הבא בתחום משקפי השמש, בדומה לחנויות בוטיק הקיימות בפריז, לונדון, מילאנו ובירות אופנה נוספות".
מי שגם הגיעה לחנוך את חנות הקונספט היא הפשניסטה ואושיית האינסטגרם מור סילבר שפרגנה למוזמנים בסטיילינג אישי בחנות וסיפרה כי החל מהיום תעניק ביחד עם הסטייליסטים: ליאת אשורי, גדי אלימלך ודורין אטיאס, ייעוץ סטיילינג אישי ללקוחות אירוקה דרך אפליקציית הסטייליסטים take a look.