אישיווק: אילן עזרא, מנהל שיווק ומכירות, מילניום מרקטינג

שם החברה: מילניום מרקטינג – יבואנית ארקוסטיל


שנת הקמה: 2000


מספר עובדים: 90


אילן עזרא, נשוי ואב ל- 3, גר בישוב הקהילתי "עדי" בעמק יזרעאל. חי את עולם המכירות והשיווק למעלה מ- 30 שנה. מאמין בדרך של עבודת מחקר, חדשנות, חשיבה מחוץ לקופסא ושואף תמיד לשלמות על מנת להמשיך להיות מותג כלי המטבח המוביל בישראל.


היקף תקציב שיווק: 5 מיליון ש"ח


משרד פרסום: קייטים, יח"צ: שלמור


1. מהו המהלך השיווקי המוביל של החברה בשנה האחרונה?


השקת סדרת כלי בישול וסכינים עם השף מאיר אדוני, שעל פיתוחה עמלנו מספר שנים על מנת להגיע לסדרת כלי בישול וסכינים ברמה הגבוהה ביותר, העשויה ממיטב חומרי הגלם שיביאו את הבשלנים לחוויית בישול מושלמת.


בחרנו בשיתוף פעולה עם מאיר אדוני מתוך היכרות ארוכת שנים איתו כלקוח שלנו למסעדותיו, ואמונה שהערכים והתפיסה הקולינרית שלו עולים בקנה אחד עם ערכי המותג.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


פרסום בתוכניות קולינריה בטלוויזיה. זהו מהלך המעצים את חשיפת המותג בקרב חובבי הקולינריה- ה"פודיז" בפרט ולקהל הרחב בכלל. בנוסף המהלך מדגיש את האיכויות הגבוהות של המוצרים ואת החיבור של הסלוגן "הבחירה של השפים אצלך המטבח" עם קהל המשתמשים הביתי. באמצעות מדיה זו ניתן להדגים ולהראות את האיכויות הגבוהות של המוצרים תוך כדי בישול בכלים במהלך התוכניות.



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?


בעת בניית תכנית שיווקית למותג יש לבחור בקפידה את פלטפורמות השיווק והפרסום הנכונות והמתאימות כדי להגיע לקהל היעד המבוקש תוך שמירה על ערכי המותג.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


תהליך השיווק שהרשים אותי הוא של חברת "נספרסו", אשר התחילה כמותג לא מוכר בשוויץ ותוך מספר שנים מיתגה את עצמה כמותג בינלאומי יוקרתי שכל אדם מכיר. על ידי בחירת פרזנטורים מתאימים ותוך שמירה על שפה פרסומית אחידה לאורך הדרך, הצליחה "נספרסו" ליצור תפיסת קפה חדשה ולהנגיש אותה לכל בית ולכל טעם.


השאלון האישי:


עבודה ראשונה: איש מכירות בתחום כלי בית- מוצרי צריכה.


תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסא.


מקור ידע: האינטרנט מציג חדשנויות שיווקיות מכל רחבי העולם.


ברשתות: פייסבוק


בית קפה/ מסעדה לפגישות: מסעדת לומינה/ בלו סקיי במלון קרלטון.


ג'וב חלומותיך: אשמח להמשיך בתפקידי הנוכחי ולשווק את המותג לשווקים בינלאומיים נוספים.


חופשת חלומות: טיול ללפלנד- שם אוכל לראות את הזוהר הצפוני ומסע קולינרי במדינות ובתרבויות שונות ברחבי העולם.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח