אישיווק השבוע:אסף בלנק, מייסד ומנכ"ל, מילקיט


· שם החברה: מילקיט בע"מ


· שנת הקמה: 2013


· מספר עובדים: 5



אסף בלנק, נשוי עם שניים, מנכ"ל ומייסד חברת מילקיט – פיתוח חדשני בתחום מזיגת החלב בשוק המקצועי. איש תעשיית האירוח ב-15 שנה האחרונות ובארבע השנים האחרונות בונה בישראל ובעולם את חברת מילקיט



· היקף תקציב שיווק – כ- 150,000 ₪ בשנה



· ספקי שיווק: משרד היח"צ שלנו וילדר תקשורת שעושה עבודה מצוינת ואיכותית במדיות רלוונטיות, והמעצבת הגרפית המדהימה שלנו ואחראית על הברנדינג בחברה נטלי גיל מ-BESR DESIGNERS EVER , שמלווה אותנו בכל צעד ושעל בתחום המיתוג והנראות של החברה.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשיתם בשנה האחרונה? עבודה ממוקדת עם משרד יחסי הציבור שלנו לקראת כניסתנו לשוק רשתות בתי הקפה בישראל, תרם להכרה שלנו לפני הגעתנו ללקוח



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום ברשתות החברתיות – הכל קורה שם בתחום שלנו ושם מסתובב קהל היעד שלנו בארץ ובעולם



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
קחו אנשי מקצוע, אנשי שיווק יודעים שיווק, לא הייתי לוקח סנדלר לנהל חברת הייטק, נכון? אז אותו הדבר.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
החדירה של פיוז טי לשוק התה הקר בישראל, מ-0 ל-100 בארבעים ימים, מדהים.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שני שותפי , מעיין כאהן וחנוך ברקת


· עבודה ראשונה? מדריך כדורסל בקייטנות כדורסל בחופש הגדול


· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראש פתוח וחשיבה מחוץ לקופסא


· מקור ידע מקצועי שימושי? – כל מה שזמין ומעניין


· ברשתות החברתיות? לא להתפתות לאמ/לק, לפעמים יש שם זהב טהור


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ליליות בתל אביב


· מהו ג'וב חלומותיך? שלי , לבנות חברה מאפס, להפוך רעיון למציאות גלובלית


· חופשה חלומית: מלון מטורף ליד הים, בטן גב קלאסי

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח