· שם החברה: מילקיט בע"מ
· שנת הקמה: 2013
· מספר עובדים: 5
אסף בלנק, נשוי עם שניים, מנכ"ל ומייסד חברת מילקיט – פיתוח חדשני בתחום מזיגת החלב בשוק המקצועי. איש תעשיית האירוח ב-15 שנה האחרונות ובארבע השנים האחרונות בונה בישראל ובעולם את חברת מילקיט
· היקף תקציב שיווק – כ- 150,000 ₪ בשנה
· ספקי שיווק: משרד היח"צ שלנו וילדר תקשורת שעושה עבודה מצוינת ואיכותית במדיות רלוונטיות, והמעצבת הגרפית המדהימה שלנו ואחראית על הברנדינג בחברה נטלי גיל מ-BESR DESIGNERS EVER , שמלווה אותנו בכל צעד ושעל בתחום המיתוג והנראות של החברה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשיתם בשנה האחרונה? עבודה ממוקדת עם משרד יחסי הציבור שלנו לקראת כניסתנו לשוק רשתות בתי הקפה בישראל, תרם להכרה שלנו לפני הגעתנו ללקוח
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פרסום ברשתות החברתיות – הכל קורה שם בתחום שלנו ושם מסתובב קהל היעד שלנו בארץ ובעולם
3. טיפ למתחילים בעולם השיווק?
קחו אנשי מקצוע, אנשי שיווק יודעים שיווק, לא הייתי לוקח סנדלר לנהל חברת הייטק, נכון? אז אותו הדבר.
4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?
החדירה של פיוז טי לשוק התה הקר בישראל, מ-0 ל-100 בארבעים ימים, מדהים.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? שני שותפי , מעיין כאהן וחנוך ברקת
· עבודה ראשונה? מדריך כדורסל בקייטנות כדורסל בחופש הגדול
· תכונה חשובה למנהל שיווק? ראש פתוח וחשיבה מחוץ לקופסא
· מקור ידע מקצועי שימושי? – כל מה שזמין ומעניין
· ברשתות החברתיות? לא להתפתות לאמ/לק, לפעמים יש שם זהב טהור
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ליליות בתל אביב
· מהו ג'וב חלומותיך? שלי , לבנות חברה מאפס, להפוך רעיון למציאות גלובלית
· חופשה חלומית: מלון מטורף ליד הים, בטן גב קלאסי