אישיווק השבוע: אביטל הראל, מנהלת מותג מכבי care


  • שם איש השיווק ותפקיד: אביטל הראל, מנהלת מותג מכבי care
  • שם החברה: מכבי care
  • שנת הקמה: 2005


פרופיל


אביטל הראל, מתגוררת בחיפה עם בן זוגה, משמשת כמנהלת מותג מכבי care מזה כשנתיים. במסגרת תפקידה אחראית הראל על תכנון ובניית התוכנית השיווקית של החברה ותקציבה, נראות ושפת המותג, מנהלת מחלקת התעמולה , אחראית על פעילות ה- BTL של החברה, כתיבת תכנים מקצועיים, קמפיינים ומהלכים שיווקים, בחירת מוצרים ליח"צ ופרסום ושותפה לבחירת ליין מוצרי החברה. בעברה שימשה אביטל כמנהלת השיווק של חברת סולגאר. הראל בעלת הכשרה בנטורופתיה ובשיווק.



רקע
מכבי
care – המותג הפרטי מבית מכבי שירותי בריאות. החברה משווקת מגוון רחב של מוצרי בריאות העומדים בסטנדרטים קפדניים של איכות, ידע ושרות. מתמחה בתחום תרופות ללא מרשם (OTC) , ויטמינים ותוספי תזונה, ציוד רפואי וסדרת מוצרים דרמוקוסמטיים. תו האיכות של מכבי שירותי בריאות מוטבע על כל מוצר של מכבי Care.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


מתיחת פנים למותג, הכוללת שפה ויזואלית חדשה ללוגו, לאריזות ולתוויות. מדובר במהלך אסטרטגי בעל משמעויות שיווקיות נרחבות. צעד זה בא להדגיש את הייחודיות של מוצרינו, ואת מכבי
care כחברה דינמית, צומחת, מתפתחת ומובילה בתחום מוצרי הבריאות בישראל.



להדגשת המסר בחרנו בשפה חזותית המציגה קו מינימליסטי ונקי המאופיין בכיתוב עדין, ועם זאת כולל דימויים ויזואליים מוחשיים. כל אלה יוצרים תוצאה אמינה ואלגנטית המבליטה את ערכי המותג: בריאות, טבעיות, טיפוח, חיוניות, אנושיות ומקצועיות. השינוי החזותי מבטא את הדרך הארוכה שעברה מכבי care מאז הקמתה בסוף שנת 2005 כמותג פרטי מבית מכבי שירותי בריאות. המותג הביא עמו רוח חדשה של איכות ושל שירות.



לאחרונה יצאנו עם סדרת מוצרי "נחמה care" להתמודדות עם תופעת הכינים ברוח הספר "הכינה נחמה". מדובר בליין מוצרים להיגיינת הראש ולסיוע בטיפול בתופעת הכינים הכולל שמפו, מסרק והספר "הכינה נחמה", הליין חדשני שעוצב ברוח הספר המוכר ואהוב וטומן בחובו גם ערך מוסף חינוכי.




  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?


פעילות
BTL לתמיכה במוצרי המותג, הכוללת שיחה עם הצרכן בגובה העיניים, מיתוג פרסום ואבזור נקודת המכירה- המקום אליו מגיע הצרכן על מנת למצוא פתרון לבעייתו. עבודת תעמולה הכוללת שיחה אישית עם הרופא, חלוקת חומרים מקצועיים, פגישה עם קובע הדעה – בר סמכא המנתב את המטופל לקבל את הפיתרון הנכון, האיכותי והמקצועי לבעייתו במחיר הוגן.




  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?


לקראת חודש נובמבר מתגבשת לה התוכנית השיווקית לשנה הבאה, כך שתשיק עם חזון החברה ויעדיה. התוכנית השיווקית כוללת חשיבה אודות צרכי שוק, טרנדים מובילים, מוצרים חדשים ומתחרים. לפיכך מוגשת תוכנית שיווק מפורטת הכוללת את אלה האחרונים. אישור תוכנית השיווק ותקציבה עוברת את אישורה הסופי של מנכ"לית החברה- מדונה חובל.




  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


טבע- השקת סדרת מוצרים דרמוקוסמטיים עם אפיל רפואי, המשתלב עם המגמה העולמית למציאת פתרונות לבעיות בעור לפני המעבר לתרופות. מהלך שהתאים לאסטרטגיה השיווקית שעל פיה פועלת גם מכבי
Care.




השאלון האישי:



· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
סטיב ג'ובס


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
"הסיפור של גוגל" / דיוויד א' וייז ומארק מאלסיד


· עיתון/ מגזין מועדף
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט
Google


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
טאצה ד'אורו – נווה צדק, הבית התאילנדי


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פורד פוקס


· מהו ג'וב חלומותיך?
תחום השיווק – בדיוק מה שאני עושה כיום


· חופשה חלומית:
מדגסקר

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח