אישיווק השבוע: אבירם גנות – מנכ"ל משותף . OneStop Ltd


אישיווק השבוע: אבירם גנות – מנכ"ל משותף . OneStop Ltd




• שם החברה: OneStop Ltd.


• שנת הקמה: 2006


• מספר עובדים: 7



פרופיל



חברת OneStop מתמחה בפיתוח טכנולוגיות והפעלת שירותים מקוונים אשר ייעודם לייעל את הקשר בין גופים עסקיים ללקוחותיהם תוך העלאת רמת השירות והקטנת עלויות. החברה מפעילה את אתר האינטרנט www.OneStop.co.il, המציע שירות "מעבר דירה בקליק" ומאפשר שינוי כתובת ופרטים אישיים קל ומהיר מול החברות לפני מעבר הדירה ולאחריו.



1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?


"אנחנו מפעילים מול חברות כגון: חברות ביטוח, קופות חולים חברות תקשורת ועוד מודל של win-win בו אנחנו משמשים כמשאב עדכון הפרטים של לקוחותיהם מולם כאשר כולם מרוויחים. הלקוח מקבל שירות הרבה יותר טוב מאחר ובמקום שיצטרך לעדכן באופן מסורבל 30 חברות בנפרד עושה את זה בקלות במקום אחד. החברה שהפנתה את הלקוח מקבלת את השירות מאיתנו ללא תשלום ואנחנו מקבלים עוד לקוח. המודל מאומץ בחום על ידי החברות, חוסך להם הרבה כסף ומשאבים וכבר מוכיח עצמו בפועל הלכה למעשה".



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? (לדוגמא: טלמרקטינג, נטוורקינג, פרסום, יחסי ציבור, מכירות מדלת לדלת, מכירות אחד על אחד, דוכנים, דיוור ישיר וכד')


"אנחנו מנסים להיות יצירתיים ביכולת להגיע לקהל היעד שלנו בפרסום ממוקד ושיתופי פעולה. כשירות מבוסס אינטרנט חשוב לנו להיות זמינים לגולש שמחפש מידע הקשור במעבר דירה או בתחומים אחרים בהם אנחנו פעילים. אנחנו משקיעים הרבה אנרגיה בקידום האתר במנועי חיפוש וקמפיינים של PPC שעוזרים לנו להגיע אל הגולש. חשוב להבין שהשירות שלנו הוא בשורה חדשה ולכן מספר החיפושים שלו באופן ישיר הוא קטן ולכן אנחנו משקיעים אנרגיה בלקדם את השירות בביטויים נפוצים שגולשים מחפשים הקשורים לעולם שלנו".



3. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?


"השירות הראשון אותו השקנו מיועד בעיקר לשוק עוברי דירה. החודש יעלה שיתוף פעולה שלנו עם חברת yes בו הלקוחות שלהם יופנו אלינו לקבלת שירות בדף נחיתה ייעודי, יקבלו הטבות ייחודיות ועוד. החיבור לחברה חזקה עם שירות מבוסס מיקום מבחינתנו הוא הדבר הנכון לעשות".



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה


"אין לשירות שלנו מתחרים ישירים. הכי קרוב הוא שירות דואר עוקב של דואר ישראל. אנחנו מאמינים כי אנחנו תורמים להם רבות בשירות שלנו ואני מקווה כי בקרוב ניצור שיתוף פעולה איתם".



5. 30 שניות על…



• איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? "3 מנהלים בתפקידים קודמים שלי שכל אחד מהם פעל בדרך שונה לחלוטין זה מזה בניהול משא ומתן ומכירות, כאשר כל אחד מהם יעיל מאוד בדרכו שלו".


• מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? "קשה להגיד השפיע אבל אהבתי את "זה לא מזל" של גולדרט ואת "אבא עשיר אבא עני" ספרים שפותחים את הראש".


• עיתון/ מגזין מועדף – "גלובס".


• דף הבית שלך באינטרנט –"ynet"


• בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – "קפה נטו ברמת השרון".


• מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? "לאחרונה עברתי לקטנוע מנהלים JoyMax ואני נהנה מכול רגע."


• מהו ג'וב חלומותיך? "ממש בחלומות זה להתפרנס מספורט עם עדיפות לגולף. ובגלגול הזה להמשיך בפיתוח עסקי ויזמות בתחום האינטרנט והתקשורת".


• חופשה חלומית: ""שילוב של האיים בתאילנד עם כל הקסם והחיים הטובים יחד עם גולף לאיזה שבועיים בלי הילדים נשמע לי מצוין".

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח