- שם החברה: אדובי ישראל
- שנת הקמה: אדובי הוקמה ב 1982. הסניף הישראלי ב–2011
- מספר עובדים: 2 בישראל, כ- 10,000 בעולם
אבי זריהן התחיל את הקריירה כמנהל רשתות בהד ארצי. לאחר מכן שימש כמנהל הפצה באבנט תקשורת. ב-2002 מונה לתפקיד מנהל ערוצי ההפצה בסימנטק, בה היה שותף בהקמת הסניף המקומי ואחראי על 5 ארצות: ישראל, טורקיה, יוון, קפריסין ומלטה. משם עבר לצ'קפוינט ושימש כ-Country Manager. ב-2011 קיבל פניה מאדובי העולמית (באמצעות LinlkedIN) וב-1 באפריל 2011 הקים את אדובי ישראל
- היקף תקציב שיווק? לא פורסם
ספקי שיווק: אדובי היא חברה בינלאומית שאסטרטגיית השיווק והפרסום נקבעת ברמה העולמית והמשרדים המקומיים מתאימים אותה לשפה המקומית, כך שאת רוב חומרי השיווק אנו מתאימים לישראל ומתרגמים לעברית. משרד הפרסום אתו אני עובד נקרא OPEN , משרד בוטיק קטן ומקצועי שמלווה אותי בקמפיינים באיטנרנט. אני עובד עם אולמדיה, משרד יחסי ציבור ותיק ומקצועי בתחום ההייטק בהנהלת אורן בסון שאותו אני מכיר שנים רבות עוד מעבודתי בסימנטק. בנוסף, אני עובד עם חברת ההפקה צוות רז ועם אנקונה עיצוב שעושה עבורנו את כל עבודות הדפוס וההפקה.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
הקמנו את אדובי ישראל ב-1 באפריל 2011 ובנובמבר 2011 התחלנו לרוץ עם הפעילות. בשנה החולפת הכפלנו את היקף הפעילות וההכנסות פי 2. אחד הדברים החשובים שעשינו היה לעבור ממפיץ אחד לשניים וכתוצאה מזה גדל מספר המשווקים מ-15 ל-350. יוזמה מיוחדת שלנו היתה קיום שורה של אירועים חודשיים תחת הכותרת Adobe Red Day, אליהם מוזמנים לקוחות אדובי כדי להתעדכן במוצרים החדשים שאנו מפיצים.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
אירועים וכנסי לקוחות. אדובי משווקת טווח רחב של מוצרי תוכנה בתחום יצירת התוכן הדיגיטלי והשיווק הדיגיטלי. לכן, אנו עובדים עם קהילות מקצועיות של אנשי תוכן וקריאייטיב: מעצבים גרפים, עורכי עיתונים ומגזינים, אנשי שיווק בארגונים, צלמי וידיאו וסטילס וכדומה. בנוסף, אנו עורכים כנסים ומפגשים לקהילת המשווקים שלנו להידוק הקשר ולעדכונים מקצועיים. הכנסים מאפשרים לנו להגיע בצורה ישירה לקהלי המטרה שלנו ולהעניק להם ידע.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? כלי הדיגיטל מרקטינג של אדובי למעקב אחרי פעילויות אונליין
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ון תומפסון, מנכ"ל סימנטק בתקופתי, שהוביל את סימנטק מחברה של 1 מיליארד ל-6 מיליארד דולר במשך שלוש שנים, אדם בעל כריזמה שלימד איתי הרבה איך עושים ביזנס.
· עבודה ראשונה? טכנאי אלקטרוניקה במוטורולה
· תכונה חשובה למנהל שיווק? להיות פרו-אקטיב, להקפיד על חשיבה למרחקים ארוכים וגמישות מחשבתית
· דף הבית שלך באינטרנט: אדובי
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רפאל
· רכב? פולקסוואגן פאסאט
· ג'וב חלומות? לפתוח חנות שעונים
· חופשה חלומית: הייתי כבר: מאוריציוס, ארובה.