- שם איש השיווק ותפקיד: אבשלום הרשקוביץ – מנכ"ל
- שם החברה: מישל מרסייה בע"מ
- שנת הקמה: 1993
אבשלום הרשקוביץ, יזם, אוהב אתגרים והתחלות חדשות. ממנף את השילוב של שווק, פיננסים, מסחר ומו"פ ע"י בניית צוות עובדים ומנהלים איכותי אשר פועלים בשותפות מלאה להצלחה. הקים את חברת אלבר כחלוצה ומובילה של הליסינג בישראל, ולאחר מכן את ISL חברה למימון סטודנטים ואשראי צרכני. הוביל פריצות דרך בתחומים רבים ומגוונים וכעת נהנה מהפיכת רעיונותיו ופתוחיו של מישל מרסייה למוצרים נגישים לציבור בארץ ובעולם.
- היקף תקציב שיווק: 2 מיליון דולר.
- ספקי שיווק: פרסום- רגב קביצקי, עיצוב תעשייתי – אלון רזגור, גרפיקה- קארלי בלאק, יח"צ – "גילעד תקשורת" וחברת השיווק "שסטוביץ".
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
העבודה עם שסטוביץ הינה שותפות מלאה בכל הקשור לטיפול במותג בישראל. ראיה כוללת ברמה הרחבה ביותר של המותג ולא רק מתוך הסתכלות צרה של נושא ההפצה. כחברה המשווקת מוצריה בכל העולם אנו רואים בישראל את נמל הבית והמקום להשיק בו את כל מוצרינו החדשים. אל אף חסרון העלויות, המוצרים שלנו כולם מיוצרים בישראל משיקולי ציונות. חשוב לנו לרשום על כל מוצר "תוצרת ישראל".
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
מישל מרסייה התחיל וצמח דרך עולם המספרות. כיום רשת המספרות הינה הקשר הישיר לציבור הלקוחות והדרך להבנת צרכיהן באופן בלתי אמצעי. מישל מרסייה בעצמו ממשיך לעצב שיער וכתוצאה מהקשר השוטף והבלתי אמצעי שלו עם הלקוחות מועלים הרעיונות שהופכים למוצרים יחודיים.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק?
תערובת בריאה ומושכלת של מטודות אנליטיות ורגישות.
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?
אנו פועלים בעיקר בסביבה בה היתרון הטכנולוגי מגובה בפטנט ובכך מעצבים "מגרשי משחק" חדשים.
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ק וולש
· עבודה ראשונה? קניין בשופרסל
· תכונה חשובה למנהל שיווק? לחשוב "גדול"
· דף הבית שלך באינטרנט www.michelmercier.co.il
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: אין מקום מועדף
· רכב? פורד
· מהו ג'וב חלומותיך? כל יום יש לי חלומות חדשים
· חופשה חלומית: עם המשפחה בכל מקום על הגלובוס