אישיווק השבוע: אדם דני, מנהל שיווק, דומוס

שם החברה: דומוס


שנת הקמה: 1948


מספר עובדים: כ- 100


גיל: 34


מצב משפחתי: נשוי


תפקיד נוכחי: 4 שנים



"אני רואה בדומוס בית שני, מקום להגשמה עצמית ומתן ביטוי לכישוריי. המקום מאפשר לי לחלום בלילה וליישם ביום", אומר אדם דני. בעבודה הוא מקפיד על סיור בוקר בכל בוקר, וב- 16:00 מפנה את הלו"ז לזמן "שקט". אחרי העבודה, עוסק בסקי, גלישה ובכל ספורט אתגרי שעומד בדרכו.


היקף תקציב שיווק: כ- 2 מיליון שקלים בשנה



מה המהלך השיווקי הבולט בשנה האחרונה?


הרחבת המותג על ידי הקמת מרכז עיצוב המאגד בתוכו מגוון מוצרים בעיצוב CUSTOM MADE לבית החל מדלתות כניסה, דלתות פנים, פרקטים, טפטים וילונות מוצרי הצללה ועוד… כל זאת במתכונת ONE STOP SHOP יחידה במינה המקלה על הלקוח ועל האדריכל בכיתות רגליים בזמן עיצוב הבית.



פעילות שיווקית של תוכל לוותר עליה?


עריכת ימי עיון לאדריכלים/יות ומעצבים/ות בכדי להתעדכן בקולקציות החדשות ולשמור על קשר אדוק עם קהל לקוחותיי.



טיפ לאנשי שיווק מתחילים?


מודיעין לפני הכל



פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


מערכת הבחירות של טראמפ



השאלון האישי:


דמות שהשפיעה עליך: שמעון פרס. איש חזון שלא נכנע לשום מכשול בדרך. הפך לאדם הכי נאהב על הציבור.משפט שלו שמהדהד לי בראש: כל חלום בר יישום"


עבודה ראשונה: בית ההשקעות אקסלנס נשואה מחלקת גמל ופנסיה


תכונה חשובה למנהל שיווק: חשיבה מחוץ לקופסה


מקור ידע שימושי: גוגל


ברשתות החברתיות: פייסבוק ואינסטגרם


בית קפה/מסעדה: קפה לנדוור במרכז עזריאלי חולון


ג'וב חלומותיי: תפקיד ניהולי עם אתגרים רבים ומרחב תמרון אינסופי


חופשה חלומית: טיול חוצה יבשת באוסטרליה וניו זילנד.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח