אישיווק השבוע: אודי מארצי, מנכ"ל רשת hMobile

· שם החברה: שנת הקמה: רשת hMobile מבית הום סנטר
· מספר עובדים: 45+ 30 מטריציונים



אודי מארצי, נשוי + 3, מנכ"ל רשת hmobile מקבוצת פישמן, רשת עצמאית לטלפונים סלולרים – הממוקמת בכל סניפי "הום סנטר" ברחבי הארץ. מארצי צמח דרך 2 מפעילות סלולר: סלקום ופלאפון, לתפקידי ניהול שונים בתחום הסלולר. במשך 17 שנה שכללו: חנויות, משווקים, מרכזי שירות, מוקדים, D2D ועוד. דרכם למד להבין היטב בשוק הסלולר והפך במרוצת הזמן למומחה בתחום שיווק הסלולר בשוק הפרטי בישראל.



1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
מבצעים יומיים שבהם ניתנת הנחה אמיתית ואגרסיבית למשך 24 שעות בלבד. בכל מבצע יומי נמכרים כ- 2000 מכשירים.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?


אנחנו יוצרים מבצעים ייעודיים לחברי מועדון POWERCARD מקבוצת פישמן. באמצעות פעילות זו אנו מגיעים ללקוחות איכותיים ע"י פילוח מיוחד והתוצאות טובות מאוד.



3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק ?
אנו משתמשים בדיוור ישיר לחברי מועדון
POWERCARD הכולל 140,000 לקוחות של קבוצת פישמן ומפרסמים מדי חודש את מבצעי הרשת בפלאיירים המחולקים לכ- 800,000 איש לקוחות הום סנטר בחודש המבקרים ב- 43 סניפי הרשת הפזורים ברחבי הארץ.



4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
לשמחתנו הרבה, תחום הפעילות שלנו הינו ייחודי ואין לנו מתחרים ישירים. ישנן חנויות פרטיות רבות שמוכרות מכשירים סלולרים, אך הן אינן מהוות איום או תחרות.



5. השאלון האישי
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אהרון מידן, יו"ר הום סנטר ופישמן סלולר.
· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל? הנזיר שמכר את הפרארי שלו/רובין שארמה
· עיתון/ מגזין מועדף – גלובס
· דף הבית שלך באינטרנט – כלכליסט
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – סוהו ראשל"צ
· מהו הרכב בו אתה נוהג? יונדאי ix35
· מהו ג'וב חלומותיך? בעל יקב
· חופשה חלומית: איי- סיישל


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח