אישיווק השבוע: אוהד ברגר, מנהל מחלקת תקשורת שיווקית, AHAVA מעבדות ים המלח


  • שם איש השיווק ותפקיד: אוהד ברגר – מנהל מחלקת תקשורת שיווקית
  • שם החברה: AHAVA מעבדות ים המלח
  • שנת הקמה: 1988
  • מספר עובדים: 250
  • פרופיל קצר:

אוהד, 33, בעל MBA מאוניברסיטת ת"א, מנהל המרקום הבינלאומי בחברת AHAVA מזה 5 שנים. בתפקידו מנהל את מערך הפרסום ויחסי-הציבור בארץ ובחו"ל. בתפקידו הקודם היה סופרוויזר בבאומן-בר-ריבנאי ותקציבאי ביהושע TBWA. בנוסף, מרצה אוהד באוניברסיטת ת"א בפקולטה למנע"ס בנושאי שיווק בינלאומי.



AHAVA היא חברת קוסמטיקה ישראלית מובילה המייצאת כ-100 לכ-30 מדינות ברחבי העולם מוצרי טיפוח המבוססים על מינרלים מים המלח. לחברה רשת חנויות בינלאומית בלונדון, ברלין וסינגפור. מוצרי החברה זכו בפרסים בינלאומיים רבים, ובין לקוחותיה נמנות גם מדונה, דמי מור, הילרי קלינטון ודונה קארן. קריסטין דייויס היא הפרזנטורית הבינלאומית של החברה מזה כשנה.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    הקמת רשת חנויות בינלאומית שלמעשה מביאה את בשורת ים המלח לרחבי העולם. עד סוף 2009 הרשת תמנה כ-10 חנויות בבירות אירופה ובארה"ב, ובהן יוכלו אנשים מכל רחב העולם להתנסות במוצרי AHAVA, לחוות את מגע מי ים המלח, הבוץ והמלח, וכן ליהנות ממוצרי AHAVA ומטיפולי פנים וגוף המבוססים על מרכיבים טבעיים וייחודיים אלה.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?
    פרסום ויחסי-ציבור הם חלק בלתי נפרד מכל פעילות שיווקית של החברה, והם הכרחיים במענה למטרות רבות של החברה, גם בארץ וגם מעבר לים. בנוסף, השנה נתמקד גם בהרחבת מועדון הלקוחות האינטרנטי של החברה ובהשקעה ב-conversation marketing שתופס תאוצה בימים אלה – מהלך שהתחלנו בו לפני כמה חודשים באמצעות חברת twisted.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    השקת סדרת תחליבי הרחצה mineral botanic – סדרת פרימיום שלמעשה מגדירה תחום חדש – טואלטיקה קוסמטית. גייסנו בחברה את הידע שלנו בחקר העור, שעד עתה שימש אותנו בתחום הקוסמטיקה, ופיתחנו סדרה טואלטית של תחליבי רחצה עם תמציות צמחים אורגניות, המותאמים לסוג העור – דבר שהיה מקובל עד היום רק במוצרי טיפוח פנים. כל מוצרי הסדרה נטולי פרבנים (חומרים משמרים) ו-SLS הידוע כחומר שאינו ידידותי לעור. אין ספק שזו בשורה חדשה בשוק הטואלטיקה.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:
    הקמפיין הבינלאומי "נשים אמיתיות" של
    dove שהיה בולט במיוחד ותרם למיצוב נכון של המותג.



  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
לאון רקנאטי. בזכות הפקולטה על שמו באוניברסיטת ת"א רכשתי את השכלתי.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
יתרון לא הוגן – ד"ר דן הרמן


· עיתון/מגזין מועדף:
דה מרקר


· דף הבית שלך באינטרנט:
www.adsoftheworld.com


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות:
מונטיפיורי. העיצוב, המיקום, התפריט, האווירה, הנפשות הפועלות, ההשראה.


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
מיצובישי לאנסר


· מהו ג'וב חלומותיך?
מנכ"ל
apple


· חופשה חלומית:
זנזיבר / ניו-יורק

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח