אישיווק השבוע: אורטל פורבט, מנהלת שיווק, RAMILEE

· שם החברה: RAMILEE – אופנת בגדי היריון


· שנת הקמה: 1985


· מספר עובדים: 80



אורטל פורבט, בת 43, מתגוררת בהוד השרון, נשואה לרון. מאחוריה 17 שנות ניסיון בשיווק, מיתוג, יח"צ. כיום מנהלת שיווק באופנת בגדי ההיריון המצליחה RAMILEE



· היקף תקציב שיווק: 1.5 מיליון ₪ בשנה



· ספקי שיווק: משרד פרסום "בלומנקרנץ", משרד המיתוג AWESOME , משרד יח"צ "זאביק דרור"




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
RAMILEE
, החברה המובילה והוותיקה לאופנת בגדי היריון הוקמה ע"י רמי מזרחי והייתה למצליחה ביותר בקטגוריה – עברה השנה הליך מיתוג מחדש. אל ההליך יצאנו לאחר סקר מקיף שביצענו בתחום. יצאנו למהלך עם חברת המיתוג AWESOME רענון המותג חל על כל מרכיביו החל ממתיחת פנים בנראות הכללית בפרסום, המשך בערכים שנוכסו למותג : טרנדיות, שיק וחוצפה… ועד עיצוב כולל ומחודש לכל חנויות הרשת בארץ. הרשת מונה היום 24 סניפים בכל הארץ ובעלת פעילות מפוארת בחו"ל.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?


דיגיטל על כל מרכיביו- סקרים שערכנו השנה הוכיחו לנו שאישה מרגע שנכנסת להיריון- נמצאת באינטרנט בכל הפורומים והאתרים האפשריים. לפגוש אותה בזירות הללו- זהו חלק נכבד מפעילות השיווק של המותג. לגבי יח"צ- החיבור ליחסי הציבור, ידועניות הריוניות ואופנת היריון לרבות אירועי יח"צ, השקות וחיבור לעולם האופנה, הן חלק בלתי נפרד מפעילות המחלקה



3. טיפ למתחילים בעולם השיווק


ללמוד מבוס / קולגה שהוא מנטור בעולם השיווק. לי היה כזה בעבר לשמחתי.



4. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים:
חדשנות. לנסות להעיז ולהתאים את פעילות המותג לתקופה הנוכחית. לא כל מה שעבד בעבר- יכול להתאים להווה. לחדש, לשנות ולהעיז לעיתים עושה פלאים למותג.



5. פעילות שיווקית שהרשימה אותך?


בקוקה קולה לא נגעו במותג מעולם. לא בלוגו ולא במסר והערכים. ולמרות זאת הקמפיין האחרון שלהם עם השמות עשה הבדל והשפיע בצורה מהותית. הקמפיין הפך לשיחת היום ברשת, והמותג זכה לחשיפה בלתי רגילה.



1. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רוב המנהלים, הקולגות והעובדים שעבדתי איתם עד היום השפיעו במידה כזו או אחרת- לשמחתי תמיד הייתי מוקפת במצליחנים ומנהלים מפרגנים.


· עבודה ראשונה? מנהלת פרסום ב"סיוון מחשבים"


· ברשתות חברתיות


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יצירתיות/ חשיבה מחוץ לקופסא


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: רביבה וסיליה רמת השרון


· מהו ג'וב חלומותיך? לא חולמת. רוב הזמן עם הרגלים על הקרקע. וכרגע נהנית מעבודתי הנוכחית.


· חופשה חלומית: קוסמוי, תאילנד- עם סטיקי רייס מנגו מתוק ביד.



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח