- שם החברה: חברת הנדל"ן גרופית
- שנת הקמה: לפני כ 40 שנה.
- מספר עובדים: 30
- פרופיל אישי קצר: אורית נשואה + 2, תואר שני מאוניברסיטת ירושלים – תקשורת המונים. 20 שנה בתחום הנדל"ן – מנהלת שיווק כשברקע עשרות פרויקטים בענף הנדל"ן.
- ספקי שיווק – יוני בן שלום – מיתוג ועיצוב. דן אורן – יעוץ תקשורת.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? שני קמפיינים מאוד מוצלחים שהביאו לתוצאות מהירות מאוד. הקמפיינים עסקו בזכיינות בבנימינה וביקנעם מה שהביא רשתות לסגור עסקאות.
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע? פרסום חוצות, פעולות אינטרנטיות, מכירות אחד על אחד – כך מוכרים דירות. חשוב מאוד להתאים את הפעילות השיווקית, פרסומית, יחצנית בהתאם לפרויקט ולקהל היעד, חשוב להיות ממוקדים ומכוונים, חשוב לשלב בין מספר פעולות שיווק ותמיד להיות עם יד על הדופק, לעקוב ולבקר את הפעילות, לנתח להסיק מסקנות ולפעול תמיד קדימה.
- האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק? אנו משתמשים בפעילות שיווק בפייסבוק – נעזרים ברשת ככלי מהיר ויעל להגיע למסות של אנשים ולהעביר להם את המסר המדוייק שאנו מעוניינים להעביר. בעזרת כלי זה – פייסבוק ורשתות חברתיות אחרות יש ביכולתנו להגיע לקהל שאנו מעוניינים לפנות אליו, להעביר את המסר שאנו רוצים להעביר ולעשות זאת בצורה מוכוונת – ז"א לקבוצה מסוימת אעביר מסר מסוים על אזור מסוים בארץ ולקבוצה אחרת אעביר את המסר שמתאים לה ולאזור אחר בארץ וכו…. כפי שציינתי בעוד ששלט חוצות מעביר מסר אחד וקבוע – באמצעות הרשתות אני יכולה להעביר מסרים נרחבים יותר, מדויקים יותר ויעילים יותר, אנו מקפידים מאוד על אמינות מול לקוחותינו ולכן מסר מדויק מבחינתי הוא חובה.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה – אשדר מבצעים עם מועדונים כגון – הוט, חבר, בהצבעה – מניב תוצאות ויפות.
השאלון האישי:
· עבודה ראשונה? מנהלת מכירות בחברת רמט המיתולוגית.
· תכונה חשובה למנהל שיווק? אסרטיביות, תקשורת בינאישית, נחישות.
· דף הבית שלך באינטרנט – YNET
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות – נייבורס ברמת חן.
· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת? אוקטביה TSI סקודה.
· מהו ג'וב חלומותיך? מה שאני עושה כיום.
· חופשה חלומית: מערב ארה"ב – קליפורניה והסביבה.