אישיווק השבוע: אורי ליבר סמנכ"ל שיווק במכללת רידמן, המכללה הבינלאומית לרפואה משלימה


  • שם איש השיווק ותפקיד: אורי ליבר סמנכ"ל שיווק
  • שם החברה: מכללת רידמן המכללה הבינלאומית לרפואה משלימה.
  • שנת הקמה: 1987
  • מספר עובדים: כ 500 עובדים.

    פרופיל
    אורי ליבר, 38, נשוי+3 מכהן כסמנכ"ל השיווק של מכללת רידמן מזה שלוש שנים . במסגרת תפקידו אחראי אורי על פיתוח עסקי ושיווק של המכללה. במהלך תפקידו פועל ליבר להחדרת המודעות ללגיטימיות הקלינית של הרפואה המשלימה ותרומתה לבריאות הציבור. בתפקידיו הקודמים שימש ליבר כראש היחידה ללימודי חוץ של מכללת אורט סינגלובסקי, ולפני כן, כמנהל בתי ספר פרטיים של לחמן באזור מרכז. ליבר בעל שני תארים בהצטיינות מאוניברסיטת תל אביב "בהיסטוריה ופילוסופיה" ו-"בפילוסופיה של המדע". שוקד כיום על לימודי הדוקטורט ב"פילוסופיה" באוניברסיטת תל אביב.

    רקע
    מכללת רידמן היא המכללה המובילה במגוון הרחב של לימודים והכשרת מטפלים בתחום הרפואה המשלימה בישראל, ולה קשרים בינלאומיים ענפים. הלימודים במכללה נחלקים לשבעה בתי ספר שונים, המתפצלים למסלולים. כל מסלול מציע ידע רחב ומעמיק בתחומו, וכולל מגמות התמחות ספציפיות ומגוון קורסי העשרה. בין המסלולים הבולטים: בית ספר לרפואה סינית, בית ספר לרפואה טבעי, בי"ס לאיורוודה ויוגה, פסיכותרפיה הוליסטית, טיפולי מגע, נטורופתיה ועוד. המכללה מנהלת כיום 6 שלוחות ברחבי הארץ.


  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    החדרת המודעות ללגיטמיות הקלינית של הרפואה המשלימה ותרומתה לבריאות הציבור ושיפור מעמדו של המטפל כאיש מקצוע מיומן.

    הפעילות התבצעה, לאחר ביצוע מחקר שוק מקיף שממסקנותיו נבעו הקמפיינים הפרסומיים בכל אמצעי המדיה לרבות, קמפיין יחסי ציבור אינטנסיבי. העמקנו את שיתופי פעולה עם הממסד הרפואי בהקמת מרפאות חוץ בתי חולים וערכנו מחקרים משותפים. כמו כך, הוצאנו לפועל כנסים מקצועיים בתחומי מחקר ואתיקה אליהם הוזמנו קהל מקצועי והציבור הרחב. .



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לא נוכל לוותר על הקשר עם המעסיקים המובילים בתחום . המעסיקים מייצגים עבורנו את צורכי השוק. הקשר האינטנסיבי איתם מאפשר לנו גם למלא צרכים קיימים ובעיקר ליצור צרכים חדשים ולהוביל את השוק בתהליכי סטנדרטיזציה. הקשר עם המעסיקים גם מאפשר לחברה לענות על אחד הצרכים המשמעותיים ביותר של הלקוחות שלנו, קרי הצורך בפיתוח הקריירה שלהם. עיקר הקשר, מתנהל באמצעות חטיבת הקריירה של המכללה שפעילותה בשנה האחרונה גדלה בשיעורים דרמתיים על ידי ההתקשרות עם ארגונים ומוסדות הדורשים טיפולים ברפואה משלימה ללקוחות ההסדר שלהם.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    ראשית, התכנון העסקי נערך על סמך נתוני השנה הקודמת ברמת השלוחה ומגמת הלימוד. לאחר מכן, נערך ניתוח שיווקי פנימי ברזולוציות הדקות ביותר עד רמת המרצה של שלוחה מסוימת ובמגמה מסוימת. הניתוח מוצמד לגיבוש האסטרטגיה ומאפשר ליצר צפי מחושב וזהיר של הכנסות עבור השנה הקרובה. היעדים הכספיים מתווים, על פי נתוני CPL CPS ,חלק ניכר מתקציב השיווק כשחלק אחר של התקציב, מוקדש למימוש מטרות אסטרטגיות ארוכות טווח שמטרתן למצב את תחום הרפואה המשלימה בציבוריות הישראלית ולבצר את מעמדה של רידמן כמנהיגתו.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה:

    הפעילות השיווקית של המתחרים נעשית בצורה מושכלת דרך מעורבותם באיגודים המקצועיים שיש בתחום וזאת בניסיון לייצר סטנדרטים מקצועיים. חשוב לציין בעניין זה, כי רידמן מעורבת יחד עם המתחרים בכל הניסיונות, רובם מוצלחים ליצר אמות מידה משותפות לתחום ובדרך זו להעצים אותו.




  1. השאלון האישי:

· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
Nologo של נעמי קליין.


· עיתון/ מגזין מועדף
The Marker


· דף הבית שלך באינטרנט:
www.reidman.co.il


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
מסעדת רוקה בהרצלייה


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
פולקסווגן.


· מהו ג'וב חלומותיך?
שגריר ישראל באו"ם.


· חופשה חלומית:
עם האישה והילדים בסיני.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח