אישיווק השבוע: אורלי שנהר, מנהלת שיווק רשת womenonly


  • שם איש השיווק ותפקיד: אורלי שנהר, מנהלת שיווק וקשרי לקוחות.
  • שם החברה: Womenonly רשת בוטיקים להלבשה תחתונה.
  • שנת הקמה: 2003 .
  • מספר עובדים: 120 .



  • פרופיל קצר:

אורלי שנהר, 39 נשואה + 2 גרה בשוהם. התמנתה למנהלת שיווק של רשת womenonly באוקטובר 2007, לאחר ששימשה כזכיינית של סניף womenonly בקניון הסיטי באשדוד.



רשת הבוטיקים להלבשה תחתונה womenonly מתמחה בשיווק לבני נשים בהתאמה אישית לכל אישה. הרשת מציעה קשת רחבה של למעלה מ-88 מידות, החל מ"קאפ" B ועד "קאפ" K, כאשר לכל מידה ישנן תתי מידות ע"פ רוחב ועומק החזה. בכל חנויות הרשת עומדות לרשות הלקוחה יועצות מדידה שעברו תהליך הכשרה מיוחד, המאפשר קבלת קנה מידה מדויק על גודלו האמיתי של חזה האישה, ייעוץ והכוונה, תוך שירות אדיב ומוקפד.




  1. מהו הצעד השיווקי הכי נכון שהארגון שלך עשה השנה?
    womenonly הובילה וממשיכה להוביל אסטרטגיה מהפכנית בתחום ההלבשה התחתונה וכחלק מהליך מיתוג מחדש של הרשת מ C CUP AND UP ל"רשת הלבשה תחתונה לכל מידה", הרחיבה את מנעד המידות לטווח של 88 מידות שונות תחת קורת גג אחד. בהמשך לכך, הרשת מכוונת לבידול מוצרי שוק: הכנסת מותגים מקטגוריות שונות: חזיות ספורט, חזיות פטנט המיועדות למוגדלות חזה, תוך הקפדה מקצועית של תהליך מדידה אישי ומתודי של הלקוחה.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר, ומדוע?
    יחסי ציבור – באג'נדה האישית שלי משרד יחסי הציבור מהווה שותף שיווקי , יום יומי, צמוד וישיר לפעילות כוללת, הן במוקדי התקשורת השונים, והן בבחירת פרזנטורים רלוונטיים ומוקדי הפרסום האטרקטיביים.



  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה ב- 100 הימים האחרונים?
    10 ימים אחרי המבול הגדול של קטלוגי החגים , womenonly הפיצה את קטלוג החורף שלה ל – 120,000 בתי אב: 70,000 בתי אב אשר מהווים את לקוחות הבית, וכשבוע לאחר מכן 40,000 נוספים באמצעות אינסרט במגזין "לאשה". קטלוג בגודל כף יד צבעוני ומרגש, נוח לתיק ולארנק , תדמיתי ומקדם הנעה לפעולה למימוש ארוך טווח. התוצאות לא איחרו להגיע…



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה
    ל"אפרודיטה" יש אתר אינטרנט אינטראקטיבי מעולה.




  1. השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?


שחר בן-עמי, ראש מועצת שוהם לשעבר. במוביליות, בנחישות, בחדשנות הבלתי נלאית, בסגנון הניהולי המובהק של 'אנחנו ננצח ונגיע למטרה', תמיד!



· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?


"מוצא המותגים" מאת: אל ריס ולורה ריס.



· עיתון/ מגזין מועדף


גלובס.


· דף הבית שלך באינטרנט:


www.womenonly.co.il .


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות


"קפה קפה".


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?


לנד-רובר.


· מהו ג'וב חלומותיך?


סמנכ"ל שיווק בפירמה גדולה, מפתחת ומחדשת.


· חופשה חלומית:


תאילנד.



אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח