· שם החברה: Terraboost media
· שנת הקמה: בעולם – 2004, בארץ- 2014
· מספר עובדים: 20
איב סיבוני, בן 32 נשוי למור, אותה הוא מגדיר האישה המדהימה בעולם. מתגורר ברמת-גן, מנהל פיתוח עסקי בחברת המדיה הבינלאומית Terraboost, הפעילה ביותר מ-60 מדינות, מזה 10 שנים.
לחברה עמדות ייחודיות, ברישום פטנט, הפזורות באתרים אסטרטגים, ומציעות לקהל הרחב אפשרות לשמירה על הגיינת הידיים, ללא עלות. העמדות מכילות מסכי LED המספקים למפרסמים אפשרויות טכנולוגיות מגוונות ומתקדמות להעברת מסרי פרסום לקהלי היעד.
· היקף תקציב שיווק: 4 מיליון ש"ח
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
בשנה האחרונה Terraboost התמקדה בפעילות שיווקית אינטנסיבית להחדרת מדיה חדשה בארץ, להעלת מודעות להגיינת הידיים, וליצירת באז שיווקי אצל הגורמים הרלוונטים. כבר היום רוב המפרסמים בארץ מכירים את הפעילות הייחודית שלנו, ונהנים מפרסום אפקטיבי בקרב קהל היעד. בחודש האחרון נרשם מספר מרשים של 1,000,000 שימושים בעמדות Terraboost, וזאת לאחר 6 חודשי פעילות בלבד. היום עמדות Terraboost פרוסות ביותר מ 75 חדרי כושר בפריסה ארצית, ומספקות למתאמנים פתרון הגייני בחדרי הכושר ללא עלות. קהל המתאמנים שנהנה מהשירות סופג את מסרי הפרסום בצורה חיובית ואהודה.
מסקר שערכנו בעזרת מכון הסקרים "פאנלס", אשר בחן את שיעור זכירות הפרסומות בקרב מתאמנים בחדרי הכושר, נמצא שלמעלה מ- 50% מהמתאמנים זכרו וספגו את מסר המפרסם בעזרת עמדות Terraboost, המשדרות סרטוני וידאו על מסך LED איכותי הממוקם בחלקה העליון של העמדה.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פגישות של אחד על אחד. כאשר יש לי רעיון לשתוף פעולה עם לקוח פוטנציאלי שאיני מכיר, אחד הדגשים שאני שם לעצמי הוא להכירו אישית בפגישה. ההיכרות האישית יוצרת אמון, חיבור ודרך טובה יותר להעברת המסר לשתוף הפעולה. קשר שמתבסס על מיילים ואו שיחות טלפון, כנראה שלא יחזיק מעמד לזמן רב. הדבר נכון גם עם לקוחות קיימים. חשוב מאד לשמר את הקשר האישי מעבר לשיחות הטלפון ומיילים.
3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים
בעולם שבו האדם הממוצע נחשף ל-3,000 מסרים פרסומיים ביום (לעומת 650 ב-1985), מנהל השיווק דרוש להיות יצירתי, ולהגיע להקהל בצורה שונה מפרסום אגרסיבי המוכר לנו כיום. כשאנחנו החלטנו להביא את עמדות Terraboost לארץ, פעלנו ממקום של לתת לנחשף ערך פיזי בתמורה. כאשר הנחשף נהנה ממוצר פיזי שעונה לו על צורך, ללא עלות, הוא מקבל וסופג את מסרי הפרסום בהבנה ובצורה אהודה יותר.
4. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? אלי דריקס, מנכ"ל מכבי אלקטרה תל אביב, עימו שתפתי פעולה במשך שנתיים.
· עבודה ראשונה? מנהל לקוחות מסחרי ב"ידיעות תקשורת"
· תכונה חשובה למנהל שיווק? הכרת קהל היעד לפרטים, ביצוע פעילויות שיווקיות בגובה העיניים, ניתוח מחקרים.
· מקור ידע מקצועי שימושי ? עיתוניאתרי שיווק וכלכלה
· ברשתות החברתיות? פייסבוק (לפרופיל של איב סיבוני )
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת TOTO
· מהו ג'וב חלומותיך? דובר של תאגיד ענק
· חופשה חלומית: קוסטה ריקה