אישיווק השבוע: איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"ל שיווק, נעלי טוגו

שם החברה: TOGO


שנת הקמה: 2002


מספר עובדים: 800



איילת פיצ'ון עוז, סמנכ"ל שיווק של רשת נעלי טוגו, עבדה לאורך כל הקריירה בתחום השיווק, הפרסום, יח"צ ,וקידום מכירות בחברות מובילות במשק הישראלי והבינלאומי. בתחילת דרכה רצתה בכלל להיות אדריכלית, והגיעה רק במקרה לתחום השיווק שהתאים לה מאוד. כדי להרגיש שהיא לא מפספסת תחום האדריכלות למדה גם עיצוב פנים, שגם הוא קשור לעולם הקמעונאות לכל העניין של עיצוב חלל מסחרי וגם להבנה של הצרכן ודרך הפעולה שלו. "אני משלבת את הידע של שני התחומים יחד וזה נותן לי יתרון", אומרת איילת.



· היקף תקציב שיווק ופרסום: כ- 10 מיליון שקל.



· ספקי שיווק: חשוב לי לעבוד עם ספקים שהם שותפים לדרך ורואים ב TOGO חלק מהעסק שלהם. דנה כחלון יחסי ציבור, Beyondigital שיווק דיגיטל, לילך הירשפלד – סטודיו לעיצוב NANO , אידאה – משרד מיתוג, גאוקרטוגרפיה מכון מחקר דפוס נטלי והרשימה עוד ארוכה .




באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד? מיתוג וקונספט חנויות, מתיחת הפנים שעשינו לרשת ולמותג בשנים האחרונות. אנחנו היום רשת נעלי האופנה הגדולה והמובילה בישראל.



מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם?
ההתמודדות מול רשתות האופנה שמביאות גם נעליים, וכשנכנסים אליהן מקבלים את הטוטל לוק: באים לקנות ג'ינס ומתפתים לקנות גם חולצה ונעל. אני מחפשת כל הזמן להבליט את המגוון שלנו שהוא אין סופי וכמו שהסלוגן שלנו אומר new look everyday


יש לנו המון דגמים כ- 1000 בעונה, אפשר למצוא אצלנו מגוון גדול של דגמים לכל שעה ביום בכל גובה עקב מהטרנד החם ביותר עד בייסיק – כל אחת ואחד יכולים למצוא את הנעל המתאימה עבורם – מעבר למחיר שכולם יודעים שאצלנו תמיד יש את המחיר המשתלם ביותר .



טיפ למתחילים בעולם השיווק: חדשנות ! תהיו אמיצים להיות חדשניים.



פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
הקמפיין האחרון של דלתא שלקח את החיסרון הכי גדול של הפיג'מות: הפיכת בגד ישן לפיג'מה , הציף אותו וקרא לשינוי- תכבדו את השינה שלכם עם הבגד שמיועד לכך הפיג'מה!



השאלון האישי:


· איזו דמות השפיעה עלייך? אין לי מישהו אחד, לאורך השנים עבדתי בחברות גדולות לצד אנשי מקצוע מהטובים במשק ואני מרגישה שמכל אחד למדתי והושפעתי.


· אישיווק מומלץ שעבדת איתו: פרדי בלהסן – גם איש שיווק ואסטרטגיה וגם איש קריאיטיב. היום הוא רק נותן הרצאות בתחום זה.


· לימודים: תקשורת המונים ואין סוף קורסים והשתלמויות בתחום


· עבודה ראשונה? קוקה קולה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? יזמות


· מקור ידע מקצועי שימושי? רשתות חברתיות – היום לדעתי אפשר לשאוב משם המון ידע על מה הקהל מחפש, מה הוא אוהב, מה מעניין אותו, ובנוסף בפלטפורמות אלה אפשר גם לשאול את הקהל שאלות ולקבל מהם את התשובות באופן ישיר.


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: קופי בר, קרוב למשרד וטעים


· ג'וב חלומותייך? אחת המשימות המעניינות וחשובות ביותר בעיני בתקופה זו הינה לחבר בין דור השיווק האנלוגי לדור הדיגיטלי כדי להרוויח את דור העתיד של אנשי השיווק שישלבו בין שני העולמות. לאחרונה התבקשתי לתת הרצאה על עולם השיווק והמיתוג בתיכון במסגרת מגמת לימודי מנהל עסקים וכלכלה בסיומה הרגשתי את חשיבות הנושא.


· חופשה חלומית: ניו יורק – אוהבת את זה שהעיר לא עוצרת לרגע ואתה הכי אינדווידואל שם.

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח