- שם החברה: קבוצת ח.י.
- שנת הקמה: 1986
- מספר עובדים: 400 וקצת..
- פרופיל אישי: בן 31, מנהל התקשורת הדיגיטלית של קבוצת ח.י. מזה שנתיים, במסגרת התפקיד אחראי על ניהול אתרי הקבוצה, הפעילות ברשתות החברתיות וכלל הפעילות הדיגיטלית של החברות והמותגים השונים אותם אנו מייבאים ומשווקים. משתדל להקדיש חלק מזני הפנוי דווקא לטיפוח "צד האמנותי" עם כתיבה ופיסול.
- ספקי שיווק: אנחנו עובדים עם משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי, את היח"צ עושים לנו ארד תקשורת ואת עמ' הפייסבוק שלנו מנהלים Sniper Social. לטעמי כולם עושים עבודה מצוינת.
- מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה? האמת שקשה מאוד לבחור. היתה לנו פעילות מאוד מוצלחת עם השקת דגמי הטלוויזיות החדשות של LG שעזרה לנו לשמור על הובלת שוק הטלוויזיות. בנוסף היתה לנו השקה מאוד מוצלחת של חנות הקונספט של מותג Gorenje בהרצליה פיתוח שמציע מגוון מוצרי חשמל המעוצבים על ידי מעצבי על מכל העולם, וגם הפעילות של רשת חנויות הסלולר, בסט מובייל, אשר רכשנו את פעילותה בשנה האחרונה, הצליחה להביא להגדלה משמעותית של נפחי הפעילות בסניפים בכל הארץ. בקיצור, קשה לשים את היד על פעילות אחת ספציפית..
- על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר? לדעתי פעילות יח"צ היא אחת הפעילויות החשובות ביותר לכל עסק. היא מאפשרת לך לחשוף את המסרים השיווקיים שלך לקהל הרלוונטי אליו אתה פונה ומעניקה לך פרסום שלדעתי אפקטיבי הרבה יותר מהפרסום המסורתי. היום אנחנו נחשפים לאלפי מסרים שיווקיים מדי יום, והאפקט של ידיעה חדשותית גבוה לאין שיעור בהשוואה לפרסומי ATL ממומנים.
- לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים? קצת קשה לתת טיפים שיווקיים גנריים כי הפעילות השיווקית שונה מאוד בין שווקים שונים בתחומים שונים ואף בין מותגים שונים באותו התחום. אני מניח שהטיפ הכי יעיל שלי הוא להקדיש הרבה זמן בלמידה והכרה לעומק של קהל היעד אליו מכוונים בכדי לדעת מהי הדרך הטובה, היעילה והנכונה ביותר לפנות אליו.
- תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה- אין צורך להכביר במילים על הפעילות השיווקית של סמסונג בתחום הטלפונים הניידים והטלוויזיות. שאפו.
- השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? במהלך התואר הראשון שימשתי כעוזרו של מנהל יח' התקשורת של המכללה, סיימון תמיר. ממנו למדתי המון על ניהול נכון של התקשורת השיווקית בארגון גדול העוסק בתחומים רבים וכן למדתי רבות על אופן אסטרטגיות שיווק ופיתוח תהליכים ארוכי טווח ועוד הרבה. מודה לו על שנתיים נהדרות.
· עבודה ראשונה? אי שם בחופש הגדול בכיתה יא' עבדתי בחברת שטיחים מקיר לקיר. העבודה הכי פיזית שעשיתי מימי..
· תכונה חשובה למנהל שיווק? הסתכלות רחבה ויכולת זיהוי והבנה של מגמות בשוק וכמובן יכולת ניהול של מספר רק של פרויקטים מקבילים.
· דף הבית שלך באינטרנט– https://www.hye.co.il/
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות- מעדיף להיפגש באילן'ס הקרוב לביתי. יש שם אווירה נעימה ואני אוהב את האופי הרגוע וחסר היומרות של המקום.
· מהו ג'וב חלומותיך? החלום הוא לנהל את המרקום של אחת מענקיות הטכנולוגיה. מנגד הייתי שמח לנהל ארגון שמקדם פעילויות חברתיות, בעדיפות לפעילות התנדבותית עם קשישים..
· חופשה חלומית: לשחזר את מסעותיו של צ'ה גווארה בדרום אמריקה.