חברת "קרן אהבה",הינה תאגיד בבעלות עמותת בית איזי שפירא המתמחה מזה כ- 20 שנה בשיווק חבילות שי , כל פעילותה והכנסותיה, קודש לרווחת אלפי הילדים והבוגרים המטופלים בבית איזי שפירא. פעילותה של "קרן אהבה" מבוססת על שילוב צרכי קהילה, לרבות העסקת אוכלוסיה עם מוגבלויות. "קרן אהבה" בפעילותה היצירתית הופכת את הלקוח , לשותף חברתי- עסקי.
– שנת הקמה: 1990
– מספר עובדים:15
אייל רפופורט, נשוי ליפעת + 3.5 , + כלב + 2 חתולים ומתגורר בכפר יונה, גדל בקריית ביאליק התחנך באורט קריית ביאליק והיה חניך ומדריך בתנועת הצופים ובגדנ"ע אוויר. בהשכלתו עו"ד, פעיל בשבט הצופים המקומי, חבר מועצה בקדנציה האחרונה, משרת בהתנדבות כרב סרן במילואים בפיקוד הצפון. תמצאו אותו גם מטיס אולטרלייט.
– היקף תקציב שיווק – כ- 200,000 ש"ח.
– ספקי שיווק: מיתוג באמצעות חברת שייק דיזיין- באמצעות חברת המיתוג יצרנו בידול הכרחי בשוק תחרותי בו יצקנו דגש על היותנו מחוייבים 100% לקהילה. יחסי ציבור איילת אלעזרי- יחסי הציבור מעניקים לקרן אהבה חשיפה אפקטיבית אל מול קהלי יעד רבים ומגוונים ובעלויות סבירות.
1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
השקת חטיף בריאות בשם הופלי המיועד לגילאים 3-7. זיהינו חוסר של מוצר בקטגוריית הגיל האמורה קרי חטיף שיש בו מרכיבים בריאים יותר ביחס למה שהשוק מציע כרגע. אחרי שאיתרנו יצרן האוחז בכל הפרמטרים (חברת טבעית יצרן מותג FREE ) הדרושים לייצור חטיף בריאות לגילאים האמורים בסטנדרטים הגבוהים ביותר פנינו להשלים את הפזל באמצעות איתור שותפים איכותיים להקמת השת"פ.
היוזמה האמורה נועדה להשיג שתיים ממטרות הקרן – הראשונה חשיפה אדירה לפעילות של בית איזי שפירא ויצירת הכנסות נוספות, ובעיקר ניתוץ תקרת זכוכית, לראשונה ככל הידוע לנו חברת בת של עמותה יוזמת מוצר צריכה מהשלב הראשון ומצליחה להחדירו לשווקים בהיקף ארצי.
בכדי להגיע לשוק הרחב אפקטיביים וממוקדים בנינו חיבורים משלימים, דהיינו –בחרנו את ערוץ הופ משני היבטים הראשון הקלה על החדרת המותג בשל היכרות קהל היעד עם דמויות הערוץ (שילוב הדמויות על גבי העטיפה של החטיף) ואילו ההיבט השני נגע בפן הערכי חינוכי שהערוץ משדר. בהיבט התפעולי נוצרה בחירה הדדית ביננו לבין חברת שסטוביץ שזיהתה פוטנציאל רב בהופלי. שילוב בית איזי שפירא העניק למוצר את הפן החברתי ובכך בעצם הושלם הפזל. התוצאה – הצרכן הפך לשותף חברתי פעיל, התומך בפעילות העמותה, מביא לשינוי ערכים בחברה ונהנה ממוצר איכותי.
2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
טלמרקטינג – גישה אפקטיבית ויעילה למגע מהיר עם לקוחות רבים כאשר פרקי הזמן ליצירת מגע בדר"כ קצובים ויש צורך להגיע למספר רב של לקוחות. השמוש בכלי האמור נעשה בקרן אהבה מול שני סוגים של קהלים: חברות וגנים. הנושא מפותח ומהווה כלי מפתח לטיוב נתונים, מכירות,שיווק ובעיקר אמצעי לשמירה על קשר עם אלפי לקוחות. יחסי ציבור- מעניק מטרייה פרסומית בעלויות סבירות ומהווה כלי פרסומי בסיסי אל מול הקהל הרחב בשלל מדיות. דיוור ישיר- קרן אהבה מדוורת קטלוגים על פני כל השנה בנושאים מגוונים ללקוחותיה הרבים. כאשר הוא נעשה ממוקד ללקוחות רלוונטים משתלבים בו כוחות השיווק והמכירות באפקטיביות רבה בראייה של עלות תועלת.
3. האם ישנה טכנולוגיה המשמשת אותך בעבודת השיווק
תוכנה המאגדת את בסיס הנתונים של כל אלפי הלקוחות ע"פ חתכים נדרשים
4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של מתחרה
חברת קורקט יודעת לתת פתרונות יצירתיים מחומרי גלם בסיסיים
5. השאלון האישי:
· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? ג'ק וולש מנכ"ל GE דרך ספרו ג'ק. הדברים החשובים באמת נשענים על עקרון אחד : "לגייס עובדים הכי טובים, להאזין בקשב לדבריהם, לתגמל אותם בנדיבות, להפיח בהם התלהבות, לאפשר להם לפעול בחופשיות ובלי מורא מפני כישלון, ולתמוך בהם בשעת חולשה – זה הסוד"
ויעקב הרפז מנכ"ל ישקר. עבדתי תחתיו ובעצם יישם בדרכו שלו את העיקרון הניהולי של גק וולש. יעקב והצלחת ישקר במישור הבינלאומי הולכים בד בבד.
· עבודה ראשונה? עוזר מנכ"ל קבוצת קלאב הוטלס במסגרת ריכזתי את כל פעילות המטה של בניית המלון בארץ ובחו"ל, לרבות נושא אסטרטגיית השיווק שהייתה בעת ההיא פורצת דרך
· תכונה חשובה למנהל שיווק? שאר רוח – תובנה, רגישות, פתיחות, ראייה מקיפה וכוללת, עומק מחשבה
· דף הבית שלך באינטרנט: בית איזי שפירא
· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: ארקפה רעננה
· רכב? מזדה 3
· ג'וב חלומות? ייזום פיתוח ושיווק מוצרים חדשים המשלבים מספר ערכים ובעיקר יש בהם תרומה לחברה
· חופשה חלומית: טיול מסביב לעולם למשך שנה