אישיווק השבוע: אילון שטרן, מנכ"ל, מיסד ובעלים משותף בפרסקו חצבה


  • שם איש השיווק ותפקיד: אילון שטרן, מנכ"ל, מיסד ובעלים משותף
  • שם החברה: פרסקו חצבה 2006 בע"מ
  • שנת הקמה: שנת 1999
  • מספר עובדים: 60


פרופיל:



אילון שטרן,מנכ"ל מייסד ובעלים משותף בפרסקו חצבה, גדל במושב שיתופי מולדת ועבד בענפי החקלאות. בתיה רעייתו, הינה בת למשפחה חקלאית שהתמחתה בגידול תות שדה ברמת השרון. שניהם חקלאים עצמאיים מזה כשלושה עשורים ונחשבים בין מגדלי היצוא הטובים בישראל בענף התבלינים הירוקים הטריים. יחדיו הקימו את המפעל והשקיעו בפיתוחו ובמינוף הגידולים החקלאיים למוצרי צריכה הנמצאים בכל שולחן ביתי.



"פרסקו חצבה 2006 בע"מ" הוא מפעל חקלאי בו מגדלים, שוטפים, אורזים ומשווקים, מגוון רחב של מוצרי עלים: עלי בייבי, חסות כרוב, תערובות סלטים שטופים ומוכנים למאכל ותבלינים טריים. המומחיות מתחילה בבחירת זן הגידול הנכון, דרך ידע חקלאי מצטבר רב שנים ועד לפיתוח שיטות ייחודיות לשטיפה ואריזה באמצעות מכשור בעל טכנולוגיה מתקדמת ביותר והובלה בקירור של המוצרים בהקפדה על טריות. ל"פרסקו חצבה 2006 בע"מ" שני מפעלים: מפעל לייצור תערובות עלים לסלטים טריים ומפעל לייצור ממרחים ורטבים טריים על טהרת צמחי תבלין טריים.





  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

    החלטנו לבצע תהליך מיתוג מחדש של סדרת הרטבים, לחזק ולמנף את תחום התבלינים וליצור בו חדשנות ורענון. במהלך השנים האחרונות נמכרו המוצרים ללא כל נקיטה בפעילות שיווקית, ולמרות זאת המכירות גדלו משנה לשנה. עקב כך החלטנו למתג מחדש את סדרת הרטבים הטריים וליצור לה שפה אחידה המשקפת את הטריות, האיכות והטעם ולהבליט את נוכחות המוצרים על המדף בעיצוב תוויות אריזה חדשות המבטאות זאת. בשנים האחרונות חלה מהפכה בתחום הבישול הביתי כאשר הטלוויזיה שותפה עיקרית בשינוי בתכניות בישול המוצגות ע"י השפים המובילים בישראל. לכך השפעה גדלה והולכת בהתעניינות הציבור בחידושים ופיתוחים בתחום הגסטרונומי. הפכנו בישראל למעצמה גסטרונומית כאשר ציבור רחב צמא לכך.



  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

    לא נוכל לוותר על פעילות יחסי הציבור שבשלב זה מהווה מענה הולם לגבינו. היחצ"נות הינו תחום הפועל בעיקר בעיתונות ובמדיה האלקטרונית תוך יצירת תדמית אמינה לצרכן בהשוואה לשטחי פרסום נרכשים. עבודת יחסי הציבור עשויה לדעתנו להשפיע על התפתחות החברה בכך שהצרכנים ייחשפו לאיכות, לטריות ולטיב מוצרינו באופן אמין.



  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

    ע"פי תוכנית עסקית הכוללת ומתייחסת להיקפי מכירות המתבססים על שנים קודמות וצפי לשנה הקרובה. אנו בוחנים את אפשרויות ההשקעה ובהתאם לכך מגבשים יעדי מכירה וזמן ביצוע. העסק הוא עסק משפחתי וככזה ההחלטות מתקבלות בישיבות הנהלה משפחתיות אשר נערכות אחת לשבועיים ובה כל אחד מעביר דוח מצב בתחומו ומעלים רעיונות ומגיעים להחלטות. בישיבות משתתפים גם שלושת ילדינו : דרור מנהל תחום תוצרת חקלאית ומשאבי אנוש, גל מנהל כספים וקשרי לקוחות ואפרת מנהלת תחום רטבים.



  1. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?

    במושב שדה ניצן הוקם מפעל הנושא את השם "גינה לי" מהראשונים בתחום שטיפת ירקות והם אלה שהכתיבו כללי איכות מהגבוהים בענף. ע"י כך הם קבעו סטנדרטים שמהווים את הרף בשוק . הסטנדרטים אומצו על ידינו ואף העלינו יותר את הרף תוך הקפדה יתרה על איכות, טריות וניקיון ובכך נוצרו הפרשי מחירים בשוק וזאת אל מול יצרנים שלא נוקטים בכללי ייצור קפדניים ומציעים מחיר זול לצרכן. מתברר כי גישת הייצור הקפדנית שלנו הוכיחה את עצמה לנוכח המודעות של הציבור ברכישת מוצרי ירקות המגודלים ומיוצרים בתנאי בקרה ופיקוח מחמירים.



  1. השאלון האישי


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך?
יצחק תשובה- התחיל מאפס, עשה הכול בשתי ידיים, עם תעוזה וצניעות.


· מהו ספר השיווק שהשפיע עליך יותר מכל?
מקודנלדס


· עיתון/ מגזין מועדף
מעריב


· דף הבית שלך באינטרנט
דה מרקר


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות
" המטבח של בתיה"


· מהו הרכב בו את/ה נוהג/ת?
טיוטה לנקרוזר


· מהו ג'וב חלומותיך?
החלום התגשם


· חופשה חלומית:
"איי סיישל"

אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח