אישיווק השבוע: אילן ברנר, מנהל מכירות, וולדורף אסטוריה ירושלים

· שם איש השיווק ותפקיד: · שם החברה: וולדורף אסטוריה ירושלים


· שנת הקמה:2013


· מספר עובדים: 340



אילן ברנר בעל ותק של 30 שנה בתחום המכירות והשיווק. החל דרכו כמקדם מכירות בתיירות פנים והמשיך משם בתפקידי ניהול בכירים בענפי המלונאות, השכרת הרכב ומרכז הקונגרסים בירושלים. תפקיד אחרון שביצע בחמש השנים לפני כניסתו לוולדורף אסטוריה היה סמנכ"ל מכירות ושיווק של מלון ענבל בירושלים. לוולדורף אסטוריה הגיע אילן כבר בשנת 2012 כשנה לפני פתיחת המלון והיה בצוות ההקמה של המלון.



· היקף תקציב שיווק: מדובר בתקציבים בינלאומיים של מאות אלפי דולרים בשנה.



ספקי שיווק: מלון וולדורף אסטוריה ירושלים הינו חלק מרשת הילטון העולמית המונה למעלה מ-4500 בתי מלון ברחבי העולם ומחולקת ל- 12 מותגים שונים שהיוקרתי שבהם הינו וולדורף אסטוריה. ככזה נהנה המלון משרותי המיתוג, השיווק והפרסום של הרשת העולמית. משרד יחסי הציבור של וולדורף אסטוריה ירושלים הינו מרום תקשורת שעובד עם המלון החל ממספר חודשים לפני הפתיחה ועד היום ועושה עבודה מצוינת.




1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?


מלון וולדורף אסטוריה בהיותו חלק ממערכת עולמית פועל לפי סטנדרטים כלל עולמיים המתרכזים בפלחי שוק יוקרתיים. פעילות מתמשכת ומצוינת של כלל צוות המלון הביאה לידי בחירת מלון וולדורף אסטוריה בתארים עולמיים. לדוגמא רק בחודש האחרון זכה המלון להיבחר על ידי מגזין התיירות היוקרתי בעולם 'Condé Nast Traveller' כמלון השביעי הטוב בעולם וכראשון במזרח התיכון. בנוסף זכה המלון להיות אחד משלושת המלונות המעוצבים בעולם לשנת 2014.



2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
היות והמלון ממוצב כמלון יוקרה וככזה קהל היעד שלו מחפש את הקשר האישי, הפעילויות השיווקיות העדיפות עלי הינם נטוורקינג ומכירות אישיות שמהוות את הבסיס לקשר האישי עם הלקוח או נותן השרות (סיטונאי או סוכן מכירות) ולהם לדעתי אין תחליף.



3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים


תשתדלו להיות תמיד צעד אחד לפני המתחרים ולהיות קשובים ללקוחות שלכם. אל תנסו לחנך את הלקוחות- נסו למצוא את הפתרונות היצירתיים ביותר.



4. פעילות שיווקית שהרשימה אותך


קמפיין הסמארטפון של סמסונג והסלפי של אלן דג'נרס בטקס האוסקר, שזכה למיליוני לייקים והיה אחד מרגעי השיא של הקמפיין.



5. השאלון האישי:


· איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? סטיב ג'ובס שהצליח למצב את חברת APPLE כמותג עולמי מוביל


· עבודה ראשונה? מקדם מכירות בחברה לתיירות פנים לפני 30 שנה


· תכונה חשובה למנהל שיווק? פתיחות ויצירתיות


· מקור ידע מקצועי שימושי? האוניברסיטה של הילטון העולמי (כל עובד הילטון בעולם מחויב לעבור הכשרה וקורסים על בסיס קבוע באוניברסיטה האינטרנטית של הילטון)


· ברשתות החברתיות? לינקדין (לפרופיל הפייסבוק של אילן)


· בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: מסעדת קינגס קורט בוולדורף אסטוריה של שף איציק מזרחי ברק.


· מהו ג'וב חלומותיך? מנהל שיווק ומכירות במלון נופש יוקרתי באי אקזוטי


· חופשה חלומית: במלדיבים או איי סיישל


אולי יעניין אותך

 בן זיקרי - קרדיט צילום מוטי סבג
 יחצ (2) תמונה דרור גנות
alex6
zohar3
gilad3
ori7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח